1. detsember 2015
Jaga lugu:

Tamaris pälvis Saksamaa populaarseima moekaupade müüja tiitli

Tamarise kauplus Saksamaal
Tamarise kauplus Saksamaal  Foto: Tamaris

Möödunud nädalal pälvis Eestiski populaarne moekaubamärk Tamaris Saksamaa populaarseima rõivaste ja jalanõude moekaupade müüja tiitli jaemüügi valdkonnas. Tulemuse selgitasid välja ettevõtte OC&C Strategy Consultant tehtud iga-aastase tarbijauuringu tulemused, kus osales 26 000 Saksa tarbijat.

„Kvaliteet tähendab seda, et tagasi tuleb klient, mitte toode.” See Tamarise asutaja Horst Wortmanni lipukiri on end brändi jaoks kuhjaga ära tasunud. Saksamaal Detmoldis asuv jalatsitootja sai juba varakult aru, et teenindusele ja klientide rahulolule keskendumine on üliolulised konkurentsieelised. „Tamaris püüab eriti nüüd, kui pelgalt tootega teiste hulgast silmapaistmine muutub üha raskemaks, võita kliente enda poole väga selge kontseptsiooniga,” ütleb brändi esindaja Jennifer Mönnekes.

„Täna ühendab Tamaris kvaliteedi ja moeteadlikkuse, et saavutada parim hinna ja tootekvaliteedi suhe. Kollektsioonis pakutavate toodete suur valik tagab, et kliendid kõikidest vanuserühmadest leiavad selle, mida nad otsivad. Samuti tõsiasi, et Tamarise jaemüügikohti on praeguseks juba üle 1000 – teeb kollektsiooni kättesaadavaks kogu maailmas,” lisab Mönnekes.

OC&C Strategy Consultanti läbiviidud uuringus said jaemüüja kohta hinnangu anda kõik kliendid, kes käisid konkreetses poes viimase kolme kuu jooksul. Peale rahulolu hinnakujunduse, kvaliteedi ja tootevalikuga esitati neile küsimusi ka ostukogemuse ja teeninduse kohta. See näitas selgelt, et see, kuidas kliendid tajuvad teenindamise taset, avaldab otsest mõju klientide üldisele rahulolule ja sellele, kui suure tõenäosusega nad brändi teistele soovitavad.

Kuigi kliendile on endiselt kõige olulisem toode, selgus uuringust, et lihtne ja meeldiv ostukogemus, sobiv tootevalik ja teenindaja head nõuanded mõjutavad tarbijat kaupluse valimisel aina enam. Seda, et Tamaris suudab täita kõiki ülalloetletud kriteeriume, ei kinnita ainult esikoht OC&C uuringus, vaid ka hiljuti saadud jalatsimüüjate kvaliteedimärk „Service Champion No.1 in Stationery Shoe Retail”. Lisaks õnnestus Tamarisel kindlustada endale ihaldusväärne koht Saksamaa suurima teenindusettevõtete pingerea, mida koostavad päevaleht Die Welt ja Service Value GmbH, kullavõitjate seas.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt