1. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tamaris pälvis Saksamaa populaarseima moekaupade müüja tiitli

Tamarise kauplus Saksamaal
Foto: Tamaris
Möödunud nädalal pälvis Eestiski populaarne moekaubamärk Tamaris Saksamaa populaarseima rõivaste ja jalanõude moekaupade müüja tiitli jaemüügi valdkonnas. Tulemuse selgitasid välja ettevõtte OC&C Strategy Consultant tehtud iga-aastase tarbijauuringu tulemused, kus osales 26 000 Saksa tarbijat.

„Kvaliteet tähendab seda, et tagasi tuleb klient, mitte toode.” See Tamarise asutaja Horst Wortmanni lipukiri on end brändi jaoks kuhjaga ära tasunud. Saksamaal Detmoldis asuv jalatsitootja sai juba varakult aru, et teenindusele ja klientide rahulolule keskendumine on üliolulised konkurentsieelised. „Tamaris püüab eriti nüüd, kui pelgalt tootega teiste hulgast silmapaistmine muutub üha raskemaks, võita kliente enda poole väga selge kontseptsiooniga,” ütleb brändi esindaja Jennifer Mönnekes.

„Täna ühendab Tamaris kvaliteedi ja moeteadlikkuse, et saavutada parim hinna ja tootekvaliteedi suhe. Kollektsioonis pakutavate toodete suur valik tagab, et kliendid kõikidest vanuserühmadest leiavad selle, mida nad otsivad. Samuti tõsiasi, et Tamarise jaemüügikohti on praeguseks juba üle 1000 – teeb kollektsiooni kättesaadavaks kogu maailmas,” lisab Mönnekes.

OC&C Strategy Consultanti läbiviidud uuringus said jaemüüja kohta hinnangu anda kõik kliendid, kes käisid konkreetses poes viimase kolme kuu jooksul. Peale rahulolu hinnakujunduse, kvaliteedi ja tootevalikuga esitati neile küsimusi ka ostukogemuse ja teeninduse kohta. See näitas selgelt, et see, kuidas kliendid tajuvad teenindamise taset, avaldab otsest mõju klientide üldisele rahulolule ja sellele, kui suure tõenäosusega nad brändi teistele soovitavad.

Kuigi kliendile on endiselt kõige olulisem toode, selgus uuringust, et lihtne ja meeldiv ostukogemus, sobiv tootevalik ja teenindaja head nõuanded mõjutavad tarbijat kaupluse valimisel aina enam. Seda, et Tamaris suudab täita kõiki ülalloetletud kriteeriume, ei kinnita ainult esikoht OC&C uuringus, vaid ka hiljuti saadud jalatsimüüjate kvaliteedimärk „Service Champion No.1 in Stationery Shoe Retail”. Lisaks õnnestus Tamarisel kindlustada endale ihaldusväärne koht Saksamaa suurima teenindusettevõtete pingerea, mida koostavad päevaleht Die Welt ja Service Value GmbH, kullavõitjate seas.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757