• 16.12.15, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalatarvete kett Vobla soovib saada Eesti suurimaks

Eesti juhtiv põllumajanduskontsern Oilseeds omandas olulise osaluse seni Kalastuskeskuse kaubamärgi all tegutsenud Kalale OÜ-st ning soovib saada Eesti suurimaks kalatarvete ketiks.
Kalatarvete kett Vobla tahab tõusta Eesti suurimaks
  • Kalatarvete kett Vobla tahab tõusta Eesti suurimaks Foto: Meeli Küttim
Vaid neli aastat tagasi alustanud Kalastuskeskus on lühikese ajaga tõusnud Eesti kalastushuviliste üheks meeliskaupluseks ning teeb nüüd järgmise sammu teel turuliidriks.
Oilseeds grupi tegevjuhi Veikko Vahari sõnul on Kalastuskeskus nii teeninduse kui kauba kvaliteedi osas seadnud lati kõrgele kõigi Eestis tegutsevate hobikaupluste jaoks. Nüüd on õige aeg liikuda järgmisele tasmele, et kolme aasta pärast olla Eesti suurim kalastustarvete müüja.
“Vobla nime all tegutseme juba Lasnamäel. Järgmisteks sammudeks on Tartu ja Viljandi kaupluste kolimine suuremale pinnale tänavu detsembris ning tuleva aasta kevadel Tallinnas,” lausus Vahar. “Samuti avame mitu uut kauplust, laiendame kaubavalikut ja suudame pakkuda brändikaupadele parimat hinda.”
Sügise hakul suleti seni Tallinnas Tondil tegutsenud esindus, et see kevadeks uutesse ja suurematesse ruumidesse viia. Praegu tegutsetakse veel Kalastuskeskuse nime all Tartus, Pärnus ja Viljandis ning frantsiisina tegutsetakse Mustvees ja Rakveres. Peagi muutuvad needki Voblaks.
“Olen kirgliku kalamehena pikaaegne Kalastuskeskuse klient ja hinnanud seda just suurepärase teeninduse ja oskusteabe poolest. Kõik töötajad on kogenud kalamehed ja teavad detailideni kaupadest, mida müüvad,” rääkis Vahar. “Me oleme tõepoolest kauplus kalamehelt kalamehele.”
Kalale OÜ juhi Martin Meieri sõnul ei pruugi nii suur number tõde lõpuni peegeldada, kuid harrastuskalurite read on täienenud iga aastaga ning sellest on saanud laialt harrastatav hobi.
“Nelja aastaga oleme näinud harrastuspüügi plahvatuslikku kasvu. Üha suurema hulga inimeste jaoks on see muutunud regulaarseks ja kirglikuks hobiks, millele pühendatakse palju aega. Head püügikohad ei ole ju kiviga visata!” sõnas Meier. “Lisaks praktilistele nõuannetele, millise varustusega, kuidas ja kust püüda, on Vobla jaoks oluline inimesi ka üldisemalt harida. Heast varustusest tähtsamgi on oskus hoida loodust ja tunda häid tavasid.”
Kevadel plaanitakse avada ka uus veebipood. 
Oilseeds gruppi kuuluvad 6 täielikult eestimaisel kapitalil põhinevat ettevõtet. Suuremad neist teravilja ja rapsi kaubandusega ning põllumajanduslike sisendite müügiga tegelev AS Oilseeds Trade, Saksa kvaliteettehnika müüja ja põllutöömasinate hooldaja OÜ Jatiina, teravilja ja õlikultuuride kasvatamisega tegelev Oilseeds Agro OÜ,  kuivateid ja elevaatoreid haldav Agraar Invest OÜ.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele