Tallinna Kaubamaja Grupi 2015. aasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 555,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta tulemusega, mil müügitulu oli 535,0 miljonit eurot, 3,8%, teatas ettevõte börsile.

- Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas aastaga müügitulu 3,8%
- Foto: Andres Haabu
Supermarketite ärisegmendi 2015. aasta esialgne konsolideeritud müügitulu oli 383,5 miljonit eurot, kasvades 2014. aastaga võrreldes 4,2%. IV kvartali konsolideeritud müügitulu oli 104,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 5,0%. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kasvas IV kvartalis 2,2% ja aasta kokkuvõttes 1,5%.
Kaubamajade ärisegmendi 2015. aasta müügitulu 95,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,3%. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 29,1 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta IV kvartali tuludest kõrgem 2,4%. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2015. aasta müügitulu oli 5,1 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 9,0%. Sellest IV kvartalis oli müügitulu 1,7 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta vastavast perioodist 6,4%.
Autokaubandussegmendi 2015. aasta müügitulu oli 60,8 miljonit eurot. Müügitulu ületas 5,3% eelmise aasta tulusid, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 7,1%. Neljanda kvartali 15,2 miljoni euro suurune müügitulu kasvas aasta varasema müügituluga võrreldes 9,0%, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 3,4%.
Jalatsikaubanduse segmendi 2015. aasta müügitulu oli 11,9 miljonit eurot, vähenes aastaga 10,7%. IV kvartalis oli käive 3,4 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta sama perioodiga 7,7%.
Kinnisvarade ärisegmendi 2015. aasta Grupiväline müügitulu oli 3,7 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aastaga võrreldes 12,6%. IV kvartali Grupiväline müügitulu oli 1,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 38,5%. Neljanda kvartali müügitulu kasvu toetas edukas Viimsi keskuse avamine 2015. aasta augustis ning Lätis Rezekne hoone üürile andmine Grupivälisele osapoolele.