E-kaubanduse gigant Alibaba teatas kolmanda kvartali tulemused, mis ületasid analüütikute ootusi, vahendab CNBC.
- Pühadeaeg aitas Alibaba käivet tõsta Foto: EPA
Tänu edukale müügitegevusele kasvas Alibaba käive kolmandas kvartalis 32 protsendi võrra, 34,35 miljardi jüaanini. See ületas analüütikute ootusi.
RBC Capital Marketsi analüütik Mark Mahaney ütles, et jääb Alibaba suhtes positiivseks vaatamata Hiina majanduse raskustele. Ta leidis, et Alibaba kasvu võti on mobiilis e-poodlemine.
Ekspertide sõnul püüab Alibaba laieneda teistesse valdkondadesse. Näiteks soovis Alibaba osta veebisaiti Youku Tudou, mida peetakse Hiina YouTube’iks. Ainuomanikuks saamise eest pakkus Alibaba koguni 3,7 miljardit dollarit.
Suurem osa Alibaba käibest tuleb siiski endiselt tänu hiinlaste online-shoppamisele, kes ostavad tooteid kodumaistelt ettevõtetelt.
Autor: Pille Ivask, kaasautor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.