Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre sõnul seisneb erinevus võrreldes varasema twist-etiketiga peamiselt selles, et uued seadmed pakendavad kommid õhukindlalt. “Tegemist on kommipaberitega, mis on ühest küljest nostalgilised, sest meenutavad Kalevi kunagisi kommipabereid, teisalt aga kaasaegsed, sest sulgevad maiustused õhukindlalt,“ sõnas Tääkre.
Parima kvaliteedi ja pikema säilivusaja tagamiseks on Kalevi uued kommipabrid servapidi kinni liimitud. Avamise hõlbustamiseks on etiketi serva tehtud väike sälk.
Äsja kasutusele võetud pakkeliin loob lisaks täiendavaid pakendilahendusi. “Uute masinate abil saame edaspidi pakendada kompvekke ka ühest otsast kinnikeeratud etiketti ja selle abil tootedisaini mitmekesistada,” lisas Tääkre.
Kahest otsast kinni keeratud etiketidsaavad endale järgmised Kalevi esindus- ja nostalgiakommid: Kalev, Oravake, Teekonna, Komeet, Karakum, Finest Marzipan martsipanikompvek, pralineekompvek pistaatsiapähkliga, pralineekompvek India pähkliga ja Estonia pralineekompvek. Värskes pakendis jõuab märtsis müügile ka uus martsipanikompvek kookosega, samuti Kalevi kompvek juubelikujundusega etiketis.
Üleminek uuele twist-etiketile toimub järk-järgult ja nii on Kalevi pralineekompvekid lähiajal paralleelselt saadaval kahes erinevas pakendis (v.a. kaks viimati nimetatut). Teiste Kalevi kommide etiketid jäävad samaks.
AS Kalev on Eesti suurim ja vanim magusatootja, mille põhitegevuseks on šokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ja müük. Lisaks tavasortimendile valmistab Kalev tooteid ka eritellimuste alusel. Enamik, s.o. ca 88% Kalevi toodangust müüakse Eestis. Peamisteks välisturgudeks on Balti riigid ja Skandinaaviamaad.