Tänavu 20-aastaseks saava Eesti vanima kliendikaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut.
Partnerkaardi klientide arv moodustab 46% Eesti elanikest. "Nende 20 aasta jooksul on Partnerkaardiga tehtud ligi 300 000 000 tehingut, aastate jooksul tekkinud lojaalne kliendibaas annab kindluse tulevikuks," ütles Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Kõige rohkem kasutatakse Partnerkaarti Selveri supermarketites ning sellele järgneb kohe Kaubamaja.
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats lisas, et tänasest saab kaardiga luua peregruppe ning seeläbi kasutada sünnipäevasoodustusi ka teiste pereliikmete sünnipäevadel.
"Plaanis on Partnerkaardi lisavõimaluste ja funktsionaalsuse arendustega jätkata, arvestades seniseid kogemusi ning klientidelt saadud tagasisidet. Eesmärk on uusi arenevaid tehnoloogiaid kasutades vastata parimal viisil meie klientide ootustele," lisas Puusepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.