21. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Partnerkaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut

Foto: Andres Haabu
Tänavu 20-aastaseks saava Eesti vanima kliendikaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut.

Partnerkaardi klientide arv moodustab 46% Eesti elanikest. "Nende 20 aasta jooksul on Partnerkaardiga tehtud ligi 300 000 000 tehingut, aastate jooksul tekkinud lojaalne kliendibaas annab kindluse tulevikuks," ütles Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Kõige rohkem kasutatakse Partnerkaarti Selveri supermarketites ning sellele järgneb kohe Kaubamaja.

Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats lisas, et tänasest saab kaardiga luua peregruppe ning seeläbi kasutada sünnipäevasoodustusi ka teiste pereliikmete sünnipäevadel.

"Plaanis on Partnerkaardi lisavõimaluste ja funktsionaalsuse arendustega jätkata, arvestades seniseid kogemusi ning klientidelt saadud tagasisidet. Eesmärk on uusi arenevaid tehnoloogiaid kasutades vastata parimal viisil meie klientide ootustele," lisas Puusepp.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700