21. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Partnerkaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut

Foto: Andres Haabu
Tänavu 20-aastaseks saava Eesti vanima kliendikaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut.

Partnerkaardi klientide arv moodustab 46% Eesti elanikest. "Nende 20 aasta jooksul on Partnerkaardiga tehtud ligi 300 000 000 tehingut, aastate jooksul tekkinud lojaalne kliendibaas annab kindluse tulevikuks," ütles Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Kõige rohkem kasutatakse Partnerkaarti Selveri supermarketites ning sellele järgneb kohe Kaubamaja.

Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats lisas, et tänasest saab kaardiga luua peregruppe ning seeläbi kasutada sünnipäevasoodustusi ka teiste pereliikmete sünnipäevadel.

"Plaanis on Partnerkaardi lisavõimaluste ja funktsionaalsuse arendustega jätkata, arvestades seniseid kogemusi ning klientidelt saadud tagasisidet. Eesmärk on uusi arenevaid tehnoloogiaid kasutades vastata parimal viisil meie klientide ootustele," lisas Puusepp.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700