• 21.04.16, 15:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Partnerkaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut

Tänavu 20-aastaseks saava Eesti vanima kliendikaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut.
Partnerkaardiga on tehtud ligi 300 miljonit tehingut
  • Foto: Andres Haabu
Partnerkaardi klientide arv moodustab 46% Eesti elanikest. "Nende 20 aasta jooksul on Partnerkaardiga tehtud ligi 300 000 000 tehingut, aastate jooksul tekkinud lojaalne kliendibaas annab kindluse tulevikuks," ütles Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Kõige rohkem kasutatakse Partnerkaarti Selveri supermarketites ning sellele järgneb kohe Kaubamaja.
Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats lisas, et tänasest saab kaardiga luua peregruppe ning seeläbi kasutada sünnipäevasoodustusi ka teiste pereliikmete sünnipäevadel.
"Plaanis on Partnerkaardi lisavõimaluste ja funktsionaalsuse arendustega jätkata, arvestades seniseid kogemusi ning klientidelt saadud tagasisidet. Eesmärk on uusi arenevaid tehnoloogiaid kasutades vastata parimal viisil meie klientide ootustele," lisas Puusepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele