Coop Eesti avab esmaspäeval, 9. mail toimuval Eesti E-kaubanduse Liidu korraldataval suurimal e-ostlemise päeval ehk E-smaspäeval enda e-poe.
E-smaspäeva eesmärgiks on pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul veebipoodides eriti häid soodustusi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Sel aastal osaleb kampaanias 118 e-poodi, nende seas nii tuntud tegijaid kui alles alustavaid e-kauplejaid. E-smaspäeval avab Coop Eesti ametlikult e-poe.
E-smaspäeva idee autorid on Silver Hage ja Matthias Vutt ning esmakordselt toimus E-smaspäev 10. novembril 2014. aastal. „E-smaspäeval pakuvad väga paljud Eesti e-kauplejaid tarbijatele laialdaselt sooduspakkumisi ja tasuta transporti, mis muudavad e-ostlemise veelgi mugavamaks ja atraktiivsemaks,“ selgitas Hage.
2015. aastal oli E-smaspäeval osalevate e-poodide hinnanguline läbimüük kuni miljon eurot. Maksimaalne e-poe läbimüük oli E-smaspäeval üle 96 000 euro, müügikäibe mediaan oli 1091 eurot. E-smaspäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +97% võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +2000%. Läbi mobiilsete seadmete tuli keskmiselt 18% e-poodide kogukäibest. Külastajate hinnangul oli tegemist hea algatusega, mis aitas avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Esmaspäeval, 9. mail, avas Coop Eesti Keskühistu enda e-kaupluse, mida avapäeval külastas üle kolme tuhande inimese ning esimesel päeval tehtud tellimused täitsid 90% ettevõtte kahe päeva jõudlusest.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand ütles kaubandus.ee korraldatud jaekettide ja tootjate ühisseminaril, et nad on enda e-poega lõpusirgel ning praegu tehakse veel viimaseid täiendusi ja parandusi. "Kohe hakkavad suuremad testid, aprilli keskel tuleme e-poega välja."
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.