Montoni kollektsiooni saavad Facebook Messengeri kaudu osta ja koju tellida 44 riigi elanikud.
Baltikumi suurima moedisainiettevõtte Baltika e-kaubanduse juhi Külli Koorti sõnul on Facebookist kasvanud peamine sotsiaalmeedia platvorm, mida e-poodlemisel kasutatakse. „Ka kõige värskem PwC jaekaubanduse tarbijauuring toob välja, et üle poole Facebooki kasutajatest kasutavad Facebooki igapäevasee e-shoppingu osana,“ tõdes Koort ja sõnas, ka antud rakenduse abil astub Monton sammukese klientidele lähemale ning loob võimaluse suhtluseks seal, kus kliendid täna juba niikuinii aega veedavad ja suhtlevad. Esialgu saavad uutmoodi ostukogemust proovida Montoni naistele loodud kollektsiooni kliendid, sealhulgas ühes vanimas ja hinnatuimas kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg.
CartSkilli asutaja Indrek Vainu sõnas, et senine appide ehk mobiilirakenduste maailm on küllastumas, mis tähendab seda, et keskmiselt kasutavad nutitelefonide omanikud vaid paari-kolme appi, rohkemaks ei jätku neil enamasti aega. „CartSkilli rakendus on loodud olemasoleva ja maailmas äärmiselt populaarse Facebook Messengeri osana. Seega ei pea nõuandva ostukogemuse saamiseks järjekordset uut appi alla laadima ja kasutama hakkama,“ ütles Vainu. CartSkilli rakendus on oma olemuselt bot, mis kasutab tehisintelligentset tehnoloogiat selleks, et piksel-piksli haaval Montoni kollektsioonist rõivaste fotod läbi analüüsida ning pakkuda kliendi esmase valiku põhjal talle sobivaid riideesemeid,“ selgitas Vainu. CartSkill erineb kõikidest poodlemisrakendustest ja äppidest seetõttu, et on teadaolevalt esimene taoline võimalus, mis kasutab e-kaubanduses visuaalse sarnasuse põhist toodete analüüsi.
Montoni kollektsiooni on võimalik sirvida, osta ning saada personaalseid soovitusi, külastades esmalt Montoni Facebooki lehte ja trükkides sõnumi saatmise aknasse fraasi /shopmonton. Rakendus töötab ka nutitelefonide-põhises Messengeri rakenduses, kus tuleb sõnumi saajaks märkida Monton ja seejärel sisestada aknasse sama fraas - /shopmonton.
Baltika Gruppi kuuluv rahvusvaheline moebränd Monton on loodud Eestis. Lisaks Montonile kuulub Baltika Grupile neli rahvusvaheliselt edukat moebrändi - Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika brändide jaekaubandusvõrk hõlmab 130 esinduspoodi Eestsi, Lätis Ja Leedus, lisaks saab kõiki kollektsioone soetada e-poe Andmorefashion.com vahendusel, mis tarnib kaupa 44 riiki üle maailma. Tänu hulgi- ja frantsiisipartneritele on Baltika brändide kollektsioonid müügil üle terve Euroopa, sealhulgas ühes vanemas ja tuntumas kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg. Baltika Grupp on noteeritud Tallinna börsil, mis kuulub NASDAQ OMX gruppi.