„Selveri eesmärk on pakkuda kõigile oma e-poe klientidele kõige mugavamat ja lihtsamini kasutatavat ostukeskkonda ning venekeelse teeninduse pakkumine on järjekordne samm selles suunas. Nii kasutusjuhendid kui ka otsingud on nüüd saadaval ka vene keeles, et klientidel oleks lihtsam leida endale meelepärased toiduained või majapidamistarbed,“ ütles AS Selveri juhatuse liige Kristi Lomp.
Konkreetse toote nimi ja tooteinfo kuvatakse eesti keeles, nii nagu kliendid on neid meie kaubanduses harjunud leidma. E-Selveri kaubavalik ja ostuprotsess on keele-eelistusest sõltumata samasugune, pakkudes klientidele mitmekesist võimalust valida ligi 14 000 toote seast.
E-poe tellimuse kinnitus ja arve koostatakse eesti või vene keeles vastavalt tellimuse koostamise keelele.
Nii eesti- kui ka venekeelses keskkonnas hõlbustavad toodete leidmist erinevad filtrid ja otsingud, nt saab valida toitumisalast teavet, eelistades gluteenivabasid, laktoosivabasid, vegani- või mahetooteid. Lisaks saab soovitut otsida nimetuse või kaubakategooria järgi, kuid ka tootja, brändi, päritolumaa, hinna või populaarsuse järgi.
Ostu kättesaamiseks pakub e-Selver Tallinnas ja selle lähiümbruses kulleriteenust, järjest kulleri teeninduspiirkonda Harjumaal laiendades. Lisaks on võimalik soovijatel tellimusele ka ise Järve või Pirita Selverisse järele minna, kus soovitud ajal on juba komplekteeritud kaup kliente ootamas. 19. septembril avaneb komplekteeritud ostukotile järeleminemise võimalus ka Tondi Selveris.
Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis annab Eestis tööd ligikaudu 2400 inimesele. Selveri ketti kuulub 45 kauplust, lisaks on Selveril ka oma e-pood e-Selver. Selver on 1995. aastal loodud ettevõte, mille põhitegevuseks on jae- ja hulgikaubandus, teenindus ja toitlustus. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte.