• 07.10.16, 14:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bauhof viis Viljandi kaupluse uuele tasemele

Septembris toimusid Viljandi Bauhofis ümberehitustööd, mille käigus viidi kauplus vastavusse Bauhofi uuenenud müügisaali kontseptsiooniga. Ettevõte investeeris 500 000 eurot.
Uuenenud Viljandi Bauhof
  • Uuenenud Viljandi Bauhof Foto: Bauhof
Viljandi kauplus avati 2003. aastal ning see on Bauhofi üks viimaseid kauplusi, mis ei ole viidud uuele müügikontseptsioonile.
Uue müügikontseptsiooni valguses parendati tootepaigutust ning väljapanekut viimistlus- ja rauakaupade gruppides ja muudeti kliendisõbralikumaks valgustite ning vannitoa väljapanekuid. Tööde käigus vahetati välja kaupluse sisustus, riiulid ja müügisaali ladustamispinnad ning tänu uuenenud lahendusele laiendati sortimenti 10 000 kaubaühiku võrra.
 „Uus müügisaali kontseptsioon võimaldab efektiivselt ära mahutada nii üle 40 000-ühikulise põhisortimendi kui ka hooajalised kampaaniatooted. Tänu uuenenud tootepaigutusele on toodetega tutvumine klientide jaoks senisest oluliselt selgem ja mugavam“, lausus ettevõtte tegevjuht Irina Raudsepp.
Raudsepp rääkis, et uue kontseptsiooniga plaanivad nad väga tugeva aiaosakonna kõrval rõhuasetust juurde tuua siseviimistluse ja tööriistade kategoorias. „Viisime Bauhofi klientide hulgas läbi küsitluse ning uurisime, milliste kaubagruppide pärast nad ehituskaupluseid kõige sagedamini külastavad ning mille põhjal eelistavad,“ selgitas ettevõtte juht. Ta lisas, et see tagasiside oli ka sisendiks uuele müügikontseptsioonile.
Raudsepa sõnul ei võimaldanud senised riiulid kaupa nii efektiivselt ära mahutada kui uued. „Sortimendi laius on klientide jaoks üks peamisi tegureid, mille põhjal kauplust valitakse ja eelistatakse.“
Seoses uuenenud kauplusega toimub 8. oktoobril kõigile külastajatele suur avamispidu, mille raames on palju eripakkumisi
Bauhof Group AS on rahvusvahelisel DIY-kaubanduskontseptsioonil põhinev kauplustekett, kes pakub ehitus-, viimistlus-, aia- ja rauakaupu kolmeteistkümnes kaupluses üle Eestis ja veebikanalis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele