Leedu rõivamüüja Apranga parandas oma tulemusi märkimisväärselt, kaasa aitas tugev müügikasv Eestis, selgub ettevõtte börsiteatest.
Leedu rõivamüüja Apranga maksueelne kasum kasvas 2016. aasta kolmandas kvartalis 12,4 protsendi võrra 4,9 miljoni euroni. 2016. aasta esimese üheksa kuu kasum tõusis aga 14,4 protsenti 9,5 miljoni euroni.
Käive tõusis kolmandas kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 10,2 protsenti 59,45 miljoni euroni. Üheksa kuu lõikes kasvas käive (eelmise aasta sama ajaga võrreldes) 8,4 protsenti 153,8 miljoni euroni.
Kusjuures kõige rohkem kasvas käive (üheksa kuu lõikes) Eestis (23,6 protsenti), Lätis ja Leedus aga vähem (vastavalt 5,2 ja 6,8 protsenti). Tõsi, Eesti moodustab müügikäibest kõige väiksema osa (18,3 protsenti), aga tulemustele oli tugeva kasvu mõju küllaltki suur.
Põhjus peitub eelkõige sellest, et Eestis avati viimase aasta jooksul 6 uut poodi ning praeguseks on Aprangal siin müügikohti juba 29.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.