14. november 2016
Jaga lugu:

Remmelkoor: Peale T1 rohkem keskusi ei ole tarvis

Pro Kapital Grupi juhatuse liige Allan Remmelkoor ütles, et võib olla peale nende, T1 kaubanduskeskust ei ole rohkem keskusi vaja.
Pro Kapital Grupi juhatuse liige Allan Remmelkoor ütles, et võib olla peale nende, T1 kaubanduskeskust ei ole rohkem keskusi vaja.   Foto: Andres Haabu

Pro Kapital Grupi juhatuse liige Allan Remmelkoor ütles Rahvusvahelisel kinnisvarakonverentsil, et võib olla peale nende, T1 kaubanduskeskust ei ole rohkem keskusi vaja.

„Ega viimasel ajal siin peale Ülemiste keskuse laienemist pole päris mitmeid aastaid midagi juhtunud,“ sõnas Remmelkoor. Lisades, et uusi kaubanduspindu väga massiliselt juurde ei ole tulnud. Tema sõnul annab tehnoloogia areng uusi võimalusi ja paneb ka ettevõtetele suuremaid kohustusi. „See tähendab, et kaubanduskeskuses peab kogema midagi, mida klient peos oleva nutiseadmega ei saa.“

Remmelkoor lootis, et juba see nädalal saab ta öelda, millal T1 avatakse. „Töö selles suunas käib.“ Ta rääkis veel, et kõigil on oma ettekujutus, mis on kaubanduskeskus ning võib olla selliseid nagu praegu Tallinnas on, siis selliseid ei ole tõesti rohkem juurde tarvis. „Iga uus pind peab olema innovaatiline,“ ütles Remmelkoor.   

Cityconi Baltikumi ja Taani regiooni kommertsjuht Mati Pops rääkis, et kaubanduskinnisvara areneb samamoodi kui ostja, klient ja Tallinna linn. „Me jälgime väga palju ostjat. Nende privaatsust jääb vähemaks ja tarbija avatust tuleb juurde.“ Pops lisas, et kaubanduskeskuse omanik jälgib, mida kliendid keskuses ja selle ümber teevad ja tahavad teha. „Kui keskuse ümber on juba 6 kino, siis on selge, et uut kino ei ole tarvis teha,“ oli Pops kindel.

„See on juba ammu teada müüt, et kaubanduskeskustes on üürnikud ukse taga. Praegu tunnen ma Mati Popsile kaasa, kui Marks & Spencer läheb välja, siis sinna asemele ei ole kohe kedagi kerge leida,“ ütles Ülemiste keskuse direktor Guido Pärnits.

Pärnits rääkis, et 40 tuhat ruutmeetrit täita on probleem, kui ei taha ennast korrata. „Kui palju neid brände ikka on, mida eestlane ihkab?“ Ta lisas, et kui keegi saaks omale IKEA, siis sinna ümber saaks ehitada mall tüüpi kaubanduskeskuse, kuid neid siia meelitada on raske.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt