• 21.12.16, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid kasutajasõbralike veebipoodide võistluse finalistid

Kaubandus.ee valib koos žüriiga teistkordselt Eesti kõige kasutajasõbralikuma e-kaupluse. Finaali jõudis 42 e-poodi 9 kategoorias. Kokku oli nomineeritud 159 e-kauplust. Võitjad selguvad 31. jaanuaril toimuval e-kaubanduse konverentsil.
Selgusid kasutajasõbralike veebipoodide võistluse finalistid
E-KAUBANDUSE KONVERENTS JA AUHINNAD
31. jaanuaril kuulutatakse E-kaubanduse konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ välja kõige kasutajasõbralikum e-pood. Lisaks antakse väike tunnustus ka iga kategooria parimale.
Finalistid valiti žürii hääletus tulemuste alusel nende seast, kes ennast ise nomineerisid detsembri alguses ning E-kaubanduse Liidu liikmete hulgast.
Žüriisse kuuluvad ConversionXL Agency tegevjuht Viljo Vabrit, Disainiagentuur Fraktal juht ja disainer Tajo Oja, PingPong marketing juht Robert Kõrvits, Dive Eesti tegevjuht Harry Liipa, küberturvalisuse spetsialist Peeter Marvet ja Eesti E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv.
Žürii hindab veebikauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:
E-poe kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
Üldine disain
Üldine kasutusmugavus/logic
Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
Tekstide kvaliteet (copywriting)
Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
Müügitingimuste korrektsus
Turvalisus
Žürii analüüsib ja arvustab konverentsipubliku ees finaali pääsenud e-poode just enda kindla valdkonna põhiselt.
Kõik finalistid, kes on konverentsil ka kohapeal kuulamas, saavad žürii kommentaaridega lühikese kokkuvõtte enda e-poe kohta.
Vaata e-kaubanduse konverentsi programmi ning registreeru kuni 23. jaanuarini soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80) SIIN.
EHITUS, TÖÖRIISTAD, AUTOD
Baumax.ee Bauhof.ee Alvadi.ee
K-rauta.ee
Tooriistamaailm.ee
ILU ja TERVIS
Mylook.ee iluteek.ee Loverte.com
Läätsed24.ee
KAUBAMAJAD
Kaubamaja.ee Hansapost.ee chilli.ee
Photopoint.ee
Topshop.ee
6avenüü.ee 
SISUSTUS ja AED
zizi.ee Furgner.com Dormeo.ee 
Jysk.ee
KODUTEHNIKA, AUDIO
pood.telia.ee miterassa.ee/sonycenter 
klick.ee
Noortehnik.ee
Expert.ee
Flex.ee
LASTEKAUBAD
Klotsipood.ee Beebipood.ee Karamellkids.eu 
RÕIVAD, JALATSID ja AKSESSUAARID
Sangar.ee Goldtime.ee 
Andmorefashion.com
Denimdream.com
Ejewels.ee
HOBID
Rahvaraamat.ee Palmtek.ee Apollo.ee pood.aripaev.ee 
TOIDU- ja TARBEKAUBAD
Selver.ee
Tellimine.selver.eu
Fruitxpress.ee
drinkexpert.ee
boost.ee

Seotud lood

Uudised
  • 15.12.16, 09:12
Kuidas on läinud kasutajasõbralikel e-poodidel 2016?
Kaubandus.ee uuris jaanuaris e-kaubanduse konverentsil välja kuulutatud kasutajasõbralikelt e-poodidelt, et kuidas on neil aasta möödunud, millised muudatused on veebipoodides tehtud ning kui palju oli neil kasu žürii kommentaaridest?
Uudised
  • 31.01.17, 17:56
Kes võitis kasutajasõbralikuma e-poe 2017 tiitli?
31. jaanuaril Äripäeva teemaveebi kaubandus.ee e-kaubanduse konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ anti koostöös Eesti E-kaubanduse Liiduga kaheksas kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti kõige kasutajasõbralikum e-pood.
Uudised
  • 01.02.17, 11:34
E-kaubanduse konverents "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?"
31. jaanuaril toimub Tallinna Loomaaia konverentsisaalis e-kaubanduse konverents ja auhinnad "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?". Vaata meeleolukat galeriid.
Uudised
  • 29.01.16, 14:41
Kes võitis kasutajasõbralikuma e-poe tiitli?
28. jaanuaril E-kaubanduse konverentsil „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“ anti kümnes kategoorias välja kasutajasõbralikuma e-poe aukiri ning valiti välja kõige kasutajasõbralikum e-pood.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Hulgimüügifirma Kaupmees sai uue ostudirektori
Uudised
  • 31.10.24, 15:58
Hulgimüügifirma Kaupmees sai uue ostudirektori
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Kaubanduskeskus Port Artur 2 Pärnu kesklinnas Lai tn 11.
Uudised
  • 31.10.24, 14:40
Pärnu Port Arturi kaubamaja sai ühe ja ainsa omaniku
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid? Maksekeskus.ee töötajad teavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele