Muusikapsühholoogid Dali Kask ja Hendrik Saare räägivad, kuidas nad koostavad kaupmeeste tellimusel playlist'e muusikaga, mis paneksid poodlevaid inimesi rohkem ostma.

- Muusikapsühholoogid Dali Kask ja Hendrik Saare valivad kaupluste siseraadiosse teaduslikel alustel muusikat Foto: Andres Haabu
Millised on kaupmehele taustmuusika põhitõed, et klient poest kiiruga ei põgeneks, rääkisid muusikateadlased Dali Kask ja Hendrik Saare OÜst Artist Siseraadiod.
Jõuluajal on eriti tähtis, et kaubanduskeskustes mängiv muusika inimesi minema ei peletaks, sest just siis on kliendid valmis seal tavapärasest rohkem raha kulutama. Kaubanduskeskustesse ja muudesse asutustesse teaduslikult taustmuusikat valiva OÜ Artist Siseraadiod muusikateadlaste ja -psühholoogide jaoks on see aga ka tavapärasest töömahukam periood, sest paljud poed püüavad eduka jõulumeeleolu nimel klientidele oskuslikult jõulumuusikat mängida.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula
www.aripaev.ee/eetris.
“Äripäev eetris”
podcast'i saab kuulamiseks tellida
iTunesis või kasutada
RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida
siit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas hoida kliente lojaalsetena, millised on tarneahela olulisemad sõlmkohad, kui palju panna rõhku piltidele ja toote kirjeldustele, kuidas hinnatakse kliendi rahulolu ning mis on järgmise aasta suuremad väljakutsed?
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.