Michigani ülikooli avaldatav tarbijate kindlustunde indeks väljendab ameeriklaste usku värske majanduspoliitikaga kaasnevasse kasvu.
Tarbijate kindlustunde indeks oli jaanuaris 98,1 punkti ehk praktiliselt samal tasemel kui lõppenud aasta detsembris, kui indeksi näiduks mõõdeti viimase 12 aasta kõrgeim 98,2 punkti. Jaanuari indeksi näit vastas analüütikute ootustele, vahendab Bloomberg.
Tulemus näitab, et meeleolud püsivad pärast novembrikuised presidendivalimisi USAs optimistlikud. Eraisikud ja äriühingud peavad endiselt tõenäoliseks, et maksumuudatused ja riigi vähesem sekkumine majandusellu parandavad tööhõivet ja aitavad kaasa palgatõusule.
Samal ajal ilmnes uuringust, et märkimisväärne osa vastanutest hindab uue valitsuse poliitika tõenäolist mõju negatiivseks.
„Need kardinaalselt lahknevad arvamused näitavad, et aasta jooksul on oodata kas tugevat kasvu või hoopistükkis majanduskriisi,“ märkis pressiteates tarbijauuringute juht Richard Curtin. „Kuna kumbki äärmus pole tõenäoline, võib peatselt oodata mõõdukamaid meeleolusid, mille trend sõltub juba Trumpi saja esimese valitsuspäeva tegelikest muutustest.“
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.