Väetoiduks tituleeritud kreeka jogurti turg tegi möödunud hooajal tiigrihüppe ja kasvas Eestis koguni 140%, mis näitab, et maailmas juhtpositsiooni omav jogurtikontseptsioon kinnitab jõuliselt kanda ka eestimaalaste toidulaual.
Valio turundus- ja tootearendusdirektori Krista Kalbini sõnul on kodumaiste kreeka jogurtite valik kasvutrendis, mistõttu tuleb konkurentsis püsimiseks panna rõhku eristumisele ning järjepidevale tootearendusele.
„Tõime möödunud aastal turule Alma kreeka jogurtiseeria, mis kerkis juba esimese müügikuuga turuliidriks. Edu valem oli tegelikult üpris lihtne – lõime jogurtisarja, mis valmib ainsana Eestis autentsel separeerimismeetodil ehtsast Kreeta saarelt pärit kreeka jogurti juuretisest,“ ütles Kalbin.
„Eesti esimesed maitsestatud kreeka jogurtid loovad sektorisse täiesti uue kategooria, mis pakub juba praegu töövõite ja aitab edaspidi turgu veelgi kasvatada,“ rääkis Kalbin ning ennustas aasta lõpuks kreeka jogurtite turuosa vähemalt kahekordistumist.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.