• 13.03.17, 08:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma hakkab jagama tasuta tooteid

Alates tänasest külmutab Prisma oma kauplustes Tallinnas, Tartus ja Narvas 400 toote hinnad. Kui ostja leiab mõnest teisest jaeketist tavahinnaga sama toote soodsamalt, annab Prisma toote kliendile tasuta. Hinnagarantii tagasitoomise peapõhjusena toob ettevõtte kaubandusdirektor Teemu Kilpiä välja hoogu koguva inflatsiooni. Viimase kuu hinnatõusud on võrreldavad eurole ülemineku järgsete kuudega.
Prisma hakkab jagama tasuta tooteid
  • Foto: Raul Mee
Seoses hindade üha kiireneva kasvuga, alustab Prisma taas Hinnagarantiiga ja hoiab 400 toote hinnad kuni jaanipäevani püsivalt madalal.
«Hinnagarantiiga saame üldist toidu- ja tarbekauba hinnatõusu Eesti klientide jaoks pidurdada,» sõnab Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Teemu Kilpiä. Värske statistika kohaselt on tarbijahinnad Eestis jätkuvalt tõusuteel, toidu ja mittealkohoolsete jookide hinnad on eelmise aastaga võrreldes tõusnud 4,1%.
Prisma Hinnagarantiis olevaid püsivalt soodsa hinnaga tooteid võib leida igast kategooriast. „Oleme valinud välja tooted, mis on meie klientidel kõige sagedasemalt ostukorvis. Valikus on nii igapäevaseid toidukaupu nagu piim, leib, juust, jogurtid, lihatooted, kui ka tarbe- ja tööstuskaupu nagu puhastusvahendid, hambapasta, sukad-sokid,» loetleb Kilpiä.
Hinnagarantii toodete seas ei ole alkohoolseid jooke ja tubakatooteid, küll aga on mitmeid lastega peredele mõeldud kaupu: beebide bodid, beebide kreemid ja dušigeel, väikelaste puuviljapüreed, 7-vilja helbesegud ja palju muud.
«Tagamaks, et kõik Hinnagarantiis olevad tooted on Eesti jaeturu kõige soodsamate püsihindadega, oleme valmis andma kliendile tasuta toote, kui ta leiab sama toote tavahinnaga teisest poest odavamalt,» selgitab Prisma esindaja.
Tasuta kauba saab klient Prismalt vastu siis, kui see on mõne teise jaeketi tavahinnast kallim kasvõi ühe sendi võrra. Tavahind on toote müügihind, mis ei ole seotud lühiajalise müügikampaania või -pakkumisega, tootegrupi allahindluse või kliendikaardi sooduspakkumisega.
Tõendamaks sama toote soodsamat hinda mujal kaubandusketis, tuleb kliendil esitada tõendusmaterjal, näiteks ostutšekk või foto tootehinnast Prisma infoletis või e-posti teel. Kliendil on õigus saada igast tootest Prisma poolt tasuta üks ühik.
Praegu hinnagarantiis olevate toodete hindu lubab Prisma hoida klientide jaoks püsivana kuni jaanipäevani. «Nende 400 toodete hinnad võivad sel ajaperioodil küll langeda, kuid ei tõuse, sõltumata tootjate või tarnijate hinnatõusudest,» lubab Kilpiä.  
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti, Venemaa, Läti kui Leedu turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast. Praegu tegutseb Tallinnas viis, Tartus kaks ja Narvas üks Prisma kauplus.
Peremarketi toidukaupade sortimendis on 10 000-14 000 artiklit, kogu tootevalikus 60 000 erinevat toodet. Iga Prisma kauplus omab tervest Eesti jaekaubandusturust hinnanguliselt 1,5%. Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 1000le inimesele.

Seotud lood

Uudised
  • 12.07.17, 00:07
Prisma paigaldas kauplustesse karussellid
Prisma peremarketites Tallinnas, Tartus ja Narvas on lastel võimalik poekülastuse ajal tasuta karusselliga sõita. Kauplus jätkab sellega lastesõbraliku poekeskkonna loomist.
Uudised
  • 13.09.17, 17:00
Prisma uus juht võtab turuosa tagasi
Värske Prisma Peremarketi tegevjuht Jussi Nummelin rääkis, et nad vaatavad läbi oma tegevusprotsessid ja parandamist vajavad teemad, et oma turuosa suurendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele