Järgmisel nädalal toimuval Hea Teeninduse Päeval selgub, kellest 9 finalistist saab Eesti Parim Teenindaja 2017.
FINALISTID:
Merilin Männik, Põldma Kaubandus, TallinnMaria Ivanenko, Swedbank, TallinnPiret Kaev, Põldma Kaubandus, TallinnDanika Allika, ERGO Kindlustus, HaapsaluMargit Ingver, Olerex, JõgevaUrve Valdmaa, Swedbank, ViljandiMai Kastemäe, Eva Boutique, TartuMerli Heitur, Konplott Eesti ja Lavende, TartuAgle Mandre, Telia Eesti, Tartu
Hindamiskriteeriumid Parima Teenindaja valimisel on:
Tähelepanelikkus - tähelepanelikkus ja kuulamisoskus, võime olla kliendi jaoks olemas, selgitada ja mõista, mida klient tõeliselt soovib. Veebivoorus tähendab see ka tähelepanelikkust etteantud ülesande lugemisel ja mõistmisel.
Hoolivus - märgatav ja tuntav hoolivus, empaatiavõime, külalislahkus, soov aidata, valmisolek teha midagi lisaks, tahe leida lahendus ja mitte ainult viisakalt välja vabandada.
Leidlikkus - oskus ja tahe leida lahendus ka siis, kui tundub, et tõesti ei anna midagi teha.
Võit-võit lahendus - oskus pakkuda head ja väärtuslikku lahendit nii kliendile kui organisatsioonile jäädes seejuures lugupidavaks ka iseenda suhtes.
Korrektsus - lahend on kirjeldatud üheselt mõistetavalt, sõnakasutus, lausestus ja õigekiri on lihtne, selge ja viisakas; konkursi reeglitest on kinni peetud - on kasutatud otsekõnet.
Eesti Parimat Teenindajat valitakse juba aastast 2004.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!