• 06.04.17, 21:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kellest saab Eesti Parim Teenindaja 2017?

Järgmisel nädalal toimuval Hea Teeninduse Päeval selgub, kellest 9 finalistist saab Eesti Parim Teenindaja 2017.
Kellest saab Eesti Parim Teenindaja 2017?
FINALISTID:
Merilin Männik, Põldma Kaubandus, TallinnMaria Ivanenko, Swedbank, TallinnPiret Kaev, Põldma Kaubandus, TallinnDanika Allika, ERGO Kindlustus, HaapsaluMargit Ingver, Olerex, JõgevaUrve Valdmaa, Swedbank, ViljandiMai Kastemäe, Eva Boutique, TartuMerli Heitur, Konplott Eesti ja Lavende, TartuAgle Mandre, Telia Eesti, Tartu
Hindamiskriteeriumid Parima Teenindaja valimisel on:
Tähelepanelikkus - tähelepanelikkus ja kuulamisoskus, võime olla kliendi jaoks olemas, selgitada ja mõista, mida klient tõeliselt soovib. Veebivoorus tähendab see ka tähelepanelikkust etteantud ülesande lugemisel ja mõistmisel.
Hoolivus - märgatav ja tuntav hoolivus, empaatiavõime, külalislahkus, soov aidata, valmisolek teha midagi lisaks, tahe leida lahendus ja mitte ainult viisakalt välja vabandada.
Leidlikkus - oskus ja tahe leida lahendus ka siis, kui tundub, et tõesti ei anna midagi teha.
Võit-võit lahendus - oskus pakkuda head ja väärtuslikku lahendit nii kliendile kui organisatsioonile jäädes seejuures lugupidavaks ka iseenda suhtes.
Korrektsus - lahend on kirjeldatud üheselt mõistetavalt, sõnakasutus, lausestus ja õigekiri on lihtne, selge ja viisakas; konkursi reeglitest on kinni peetud - on kasutatud otsekõnet.
Eesti Parimat Teenindajat valitakse juba aastast 2004.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele