11 aprill 2017

9 toodet 10st müüakse tavakaupluses

Lumene kosmeetikatoodete väljapaneku uuendus  Foto: Retail House

Ettevõtted investeerivad liiga vähe tavakaupluse keskkonda. E-kauplustega konkureerimiseks tuleb tavakaupluses pakkuda klientidele selliseid võimalusi, mida e-keskkonnast ei leia. Fakt on see, et 9 toodet 10st müüakse ikka veel tavakaupluses, kirjutab Rootsi shopper marketingi agentuur Retail House enda blogis.

Oluline on endalt pidevalt küsida, kuidas saan kaupluse keskkonda veelgi atraktiivsemaks muuta.

Tooted peavad olema kergesti leitavadKaupluses peab olema lihtne navigeeridaPaku kliendile abi õige toote valimiselPaku kliendile informatsiooni ja teadmisi, mida on lihtne kätte saadaKliendil on võimalus tooted kohe kaasa võtta – lühike tarneaeg

Rootsi shopper marketing’i agentuur Retail House uuendas mõni aeg tagasi Stockholmi Ahlensi kaubamajja Lumene kosmeetika väljapanekut. See on konkreetne näide sellest, kuidas luua konkurentsivõimeline tavakauplus.

Retail House partner ning strateegiline konsultant Martin Moström tuleb 2. mail Tallinna ning viib läbi poolepäevase shopper marketing välkloengu, kus toob välja vähemalt 10 põhimõtet, kuidas tarbijale läheneda ning parandada turunduse ROI’d, kuidas parandada toote kommunikatsiooni müügikohas ning milline on ostja teekond ostuni. Tule kuulama ning registreeru SIIN soodushinnaga 139 eurot (km-ga 166,80)

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700