Ettevõtted investeerivad liiga vähe tavakaupluse keskkonda. E-kauplustega konkureerimiseks tuleb tavakaupluses pakkuda klientidele selliseid võimalusi, mida e-keskkonnast ei leia. Fakt on see, et 9 toodet 10st müüakse ikka veel tavakaupluses, kirjutab Rootsi shopper marketingi agentuur Retail House enda blogis.

- Lumene kosmeetikatoodete väljapaneku uuendus
- Foto: Retail House
Oluline on endalt pidevalt küsida, kuidas saan kaupluse keskkonda veelgi atraktiivsemaks muuta.
Tooted peavad olema kergesti leitavadKaupluses peab olema lihtne navigeeridaPaku kliendile abi õige toote valimiselPaku kliendile informatsiooni ja teadmisi, mida on lihtne kätte saadaKliendil on võimalus tooted kohe kaasa võtta – lühike tarneaeg
Rootsi shopper marketing’i agentuur Retail House uuendas mõni aeg tagasi Stockholmi Ahlensi kaubamajja Lumene kosmeetika väljapanekut. See on konkreetne näide sellest, kuidas luua konkurentsivõimeline tavakauplus.
Retail House partner ning strateegiline konsultant Martin Moström tuleb 2. mail Tallinna ning viib läbi poolepäevase shopper marketing välkloengu, kus toob välja vähemalt 10 põhimõtet, kuidas tarbijale läheneda ning parandada turunduse ROI’d, kuidas parandada toote kommunikatsiooni müügikohas ning milline on ostja teekond ostuni. Tule kuulama ning registreeru SIIN soodushinnaga 139 eurot (km-ga 166,80)
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!