• 25.10.17, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem ostma

Rootsist pärit shopper marketingi ekspert Martin Moström, kes esineb 9. novembril Eestis, jagab lugejatele 5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem tooteid ostma.
5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem ostma
  • Foto: Raul Mee
Näita toodet
Ostuprotsessi keskpunktis on toode. See on see, mis tõmbab klienti kauplusesse ja kiirendab tema  ostuprotsessi. Kaupmehed peavad aru saama toote olulisusest ning mõtlema hoolikalt kaupade väljapanekule.
Tõhus navigatsioon
Reaalses maailmas, kui sa ei tea, kuhu sa lähed, siis sa ei jõuagi kohale. Kaubanduses ei ole see teistsugune. Kui tarbija külastab kauplust, mis ei ole talle tuttav või külastab seda harva, siis nad vajavad visuaalset teejuhti, et aidata neil kaupluses üles leida erinevad kaubad ja teenused.
Tootevaliku lihtsustamine ja nende presenteerimine
Kauplused pakuvad tihti väga laia kaubavalikut sarnastele toodetele. Seda eriti keerukates või harva ostetavates kategooriates ning seetõttu on tarbijatel keeruline otsustada, mida osta.
Vähendage segadust
Segadus on kaubanduse läbipaistvuse vaenlane. See segab tarbijal visuaalselt leida sobivaid tooteid ning kaupluses liikuda. Segaduse tõttu võib tal jääda leidmata ka soovitud kaubad ja teenused.
Tee ostukogemus nauditavaks
Walt Disney ütles kord “Inimesed kulutavad raha, kui nad ennast hästi tunnevad.” Uuringud on kinnitanud, et see vastab tõele. Kui kliendid saavad ostukogemust nautida, veedavad nad poes rohkem aega ja teevad tõenäoliselt rohkem suvalisi ostusid. Kui müüakse kiiresti ringlevat kaupa, siis mugavus ja kiirus on olulised tegurid, et suurendada klientide ostukogemust.
9. novembril toimub Shopper marketingi meistriklass, kuhu on veel saada 4 vaba kohta. Kiirusta. Loe infot SIIT ning registreeru SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 05.05.17, 13:12
Martin Moström: kõigepealt garanteeri ostuelamus ja alles siis mõtle toote või teenuse peale
Loe, mis nõu jagas Rootsist pärit shopper marketing’i ekspert Martin Moström oma meistriklassis.
Uudised
  • 06.04.17, 12:45
Ostjad ostavad kasu, mitte funktsiooni
Rootsi shopper marketingi ekspert Martin Moström rääkis intervjuus, et ostjad ostavad kasu, mitte funktsiooni. Seega, kui sa ei ütle kliendile, mis kasu ta selle toote ostmisest saab ning ei aita tal ületada ostmisbarjääri, siis jääb kliendile väärtus loomata ning kaupmehel võimalus müüki suurendada tegemata.
Uudised
  • 11.04.17, 11:56
9 toodet 10st müüakse tavakaupluses
Ettevõtted investeerivad liiga vähe tavakaupluse keskkonda. E-kauplustega konkureerimiseks tuleb tavakaupluses pakkuda klientidele selliseid võimalusi, mida e-keskkonnast ei leia. Fakt on see, et 9 toodet 10st müüakse ikka veel tavakaupluses, kirjutab Rootsi shopper marketingi agentuur Retail House enda blogis.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele