Rootsist pärit shopper marketingi ekspert Martin Moström, kes esineb 9. novembril Eestis, jagab lugejatele 5 mõtet, kuidas panna inimesed tavakauplusest rohkem tooteid ostma.
Näita toodet
Ostuprotsessi keskpunktis on toode. See on see, mis tõmbab klienti kauplusesse ja kiirendab tema ostuprotsessi. Kaupmehed peavad aru saama toote olulisusest ning mõtlema hoolikalt kaupade väljapanekule.
Tõhus navigatsioon
Reaalses maailmas, kui sa ei tea, kuhu sa lähed, siis sa ei jõuagi kohale. Kaubanduses ei ole see teistsugune. Kui tarbija külastab kauplust, mis ei ole talle tuttav või külastab seda harva, siis nad vajavad visuaalset teejuhti, et aidata neil kaupluses üles leida erinevad kaubad ja teenused.
Tootevaliku lihtsustamine ja nende presenteerimine
Kauplused pakuvad tihti väga laia kaubavalikut sarnastele toodetele. Seda eriti keerukates või harva ostetavates kategooriates ning seetõttu on tarbijatel keeruline otsustada, mida osta.
Vähendage segadust
Segadus on kaubanduse läbipaistvuse vaenlane. See segab tarbijal visuaalselt leida sobivaid tooteid ning kaupluses liikuda. Segaduse tõttu võib tal jääda leidmata ka soovitud kaubad ja teenused.
Tee ostukogemus nauditavaks
Walt Disney ütles kord “Inimesed kulutavad raha, kui nad ennast hästi tunnevad.” Uuringud on kinnitanud, et see vastab tõele. Kui kliendid saavad ostukogemust nautida, veedavad nad poes rohkem aega ja teevad tõenäoliselt rohkem suvalisi ostusid. Kui müüakse kiiresti ringlevat kaupa, siis mugavus ja kiirus on olulised tegurid, et suurendada klientide ostukogemust.
9. novembril toimub Shopper marketingi meistriklass, kuhu on veel saada 4 vaba kohta. Kiirusta. Loe infot SIIT ning registreeru SIIN.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!