• 05.05.17, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arsenali keskuse rentnik: siin ei käi kedagi

Möödunud aasta sugusel avatud Arsenali keskuse kauplused söövad end kahjumisse, sest kliendid külastavad vaid toidupoodi, kirjutab Ärileht.
Arsenali keskus
  • Arsenali keskus Foto: Raul Mee
Büroo-, kunsti-, ja käsitöötarbeid müüva Brigitta Äri juht Maarika Sibrits ütles, et sai just kuulõpu arvestusega ühele poole ja selgus kurb tõde, kus Viljandi kauplus teeb poole suuremat käivet, kui Arsenali keskuses asuva poe oma. Ta toob põhjuseks asjaolu, et keskus on värske ja reklaami tehakse vähe. „Maksame üüriks päris korraliku summa ja me ei näe, et meie heaks selle raha eest eriti midagi tehakse,“ ütles ta.
„Kui nii edasi läheb, siis tuleb otsustada, kas panna uksed kinni või mitte,“ sõnas käsitööehete kaupluse Pärl omanik Tiina Raja, kes on käinud ka keskuse juhatusega pea olematust külastatavusest rääkimas, kuid saanud vastuseks, et kõik on korras. „Neil on ustel loendurid, mis märgivad ära, kui palju inimesi keskuses käib, kuid need ei tee vahet, kas inimesed lähevad ainult Selverisse või tulevad ka poodidesse.“ Loe sellest pikemalt Ärilehest.
Selver on Arsenali keskuses väga rahul. "Võib isegi öelda, et klientide huvi ja käibetase ületab esialgu püstitatud ootusi," ütles Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik. Tema sõnul on tegemist Tallinna ühe jõulisemalt areneva ja perspektiivika piirkonnaga ning Arsenali keskus on kahtlemata üks kaasaegsemaid arendusi piirkonnas. "Arsenali keskus on võimaldanud luua Kalamaja ja Kopli vahele hästi sobituva ning põneva kogukonna tõmbekeskuse," ütles ta. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
TOP
  • 06.11.24, 12:36
TOP 40 | Kõige rohkem riigihankeid võitnud toidu- ja esmatarbekaupade müüjad
Täiendatud mitmeaastaste raamlepingute infoga!
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Uudised
  • 07.11.24, 17:33
T1 juht Tarmo Hõbe: eesmärk on jõuda keskusena esikolmikusse
Alles kuus aastat vana keskus saab kokku 27 miljoni euro eest investeeringuid!
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:24
Apollo Groupi kahjum kukkus miljonitesse
Pet City otsib hoolimata kahjumist ka tuleval aastal võimalusi laienemiseks
Majandustulemused
  • 04.11.24, 14:11
PetCity ärikahjum aastaga kümnekordistus
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
Uudised
  • 05.11.24, 15:15
Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Saated
  • 04.11.24, 15:42
Tallinna Kaubamaja juht: me ei vingu end vaeseks, seis ongi jama
Fotol Standard AS juht Jonatan Karjus, kelle sõnul peaks iga Eesti kaupmees mõtlema, kuidas turgu laiendada
TOP
  • 23.10.24, 11:34
TOP 454 | Vaata, kes on kõige kahjumlikumad jaekauplejad
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid? Maksekeskus.ee töötajad teavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele