Möödunud aasta sugusel avatud Arsenali keskuse kauplused söövad end kahjumisse, sest kliendid külastavad vaid toidupoodi, kirjutab Ärileht.
- Arsenali keskus Foto: Raul Mee
Büroo-, kunsti-, ja käsitöötarbeid müüva Brigitta Äri juht Maarika Sibrits ütles, et sai just kuulõpu arvestusega ühele poole ja selgus kurb tõde, kus Viljandi kauplus teeb poole suuremat käivet, kui Arsenali keskuses asuva poe oma. Ta toob põhjuseks asjaolu, et keskus on värske ja reklaami tehakse vähe. „Maksame üüriks päris korraliku summa ja me ei näe, et meie heaks selle raha eest eriti midagi tehakse,“ ütles ta.
„Kui nii edasi läheb, siis tuleb otsustada, kas panna uksed kinni või mitte,“ sõnas käsitööehete kaupluse Pärl omanik Tiina Raja, kes on käinud ka keskuse juhatusega pea olematust külastatavusest rääkimas, kuid saanud vastuseks, et kõik on korras. „Neil on ustel loendurid, mis märgivad ära, kui palju inimesi keskuses käib, kuid need ei tee vahet, kas inimesed lähevad ainult Selverisse või tulevad ka poodidesse.“ Loe sellest pikemalt
Ärilehest.Selver on Arsenali keskuses väga rahul. "Võib isegi öelda, et klientide huvi ja käibetase ületab esialgu püstitatud ootusi," ütles Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik. Tema sõnul on tegemist Tallinna ühe jõulisemalt areneva ja perspektiivika piirkonnaga ning Arsenali keskus on kahtlemata üks kaasaegsemaid arendusi piirkonnas. "Arsenali keskus on võimaldanud luua Kalamaja ja Kopli vahele hästi sobituva ning põneva kogukonna tõmbekeskuse," ütles ta.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.