Autor: Raimond Lind • 25. mai 2017

Kuula: Miks peab klientidele elamusi pakkuma?

Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus
Autor: Raul Mee

Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu nad soovivad klientidele edastada ning miks peab klientidele elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.

Juttu tuleb ka sellest, kuidas Kaubamaja kõrget teeninduse kvaliteeti hoiab, kui palju klientide ettepanekuid kuulab ning ka sellest, millal ja mis kujul reaalsed robotid kaubandusse jõuavad.

Laugus rääkis ka sellest, et kaupmehed peavad teadma, mis on nende strateegia, sest ainult läbimõeldult tegutsedes on võimalik suurem edu saavutada.

Saate lõpus teeb Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus ka ennustuse, milliseks on muutunud Eesti kaubandusmaastik aastaks 2027.

Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb enne jaanipäeva.

Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris

“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700