• 22.06.17, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuula: Hea teeninduse saladused

Millele peaksid teenindajad rohkem tähelepanu pöörama – kuidas tervitada, kliente abistada ja kuidas teenindamine lõpetada, siis sellest räägib kaubanduse pooltunnis müügikoolitaja Olga Meinson.
Kuula: Hea teeninduse saladused
  • Foto: Schutterstock
Raadiosaates tuleb juttu sellest, et kuidas teenindajad peaksid klientidele lähenema ning kuidas klient kaupluses ennast hästi tundma panna. Kui on olnud meeldib teenindussituatsioon, siis kuidas see kõik meeldivalt ka lõpetada. Samuti tuleb juttu teenindusstandardistes ning kuidas see peaks olema kirja pandud. Saate lõpetuseks jagab müügikoolitaja Olga Meinson soovitusi, kuidas teenindajana edukalt toime tulla ning toob välja teeninduse kõige suuremad väljakutsed.
Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb juba augustis.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris.
“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Seotud lood

Uudised
  • 11.08.17, 14:48
Nõuanded, kuidas teenindajana edukalt toime tulla
Koolitaja Olga Meinson annab kolm konkreetset nõuannet, kuidas teenindajana edukalt toime tulla.
Uudised
  • 13.09.17, 10:26
Kuula: Mis on eduka e-poe väljakutsed?
Kuidas hoida kliente lojaalsetena, millised on tarneahela olulisemad sõlmkohad, kui palju panna rõhku piltidele ja toote kirjeldustele, kuidas hinnatakse kliendi rahulolu ning mis on järgmise aasta suuremad väljakutsed?
Uudised
  • 25.05.17, 16:47
Kuula: Miks peab klientidele elamusi pakkuma?
Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu nad soovivad klientidele edastada ning miks peab klientidele elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele