Eestis kasvas mais uute sõiduautode turg koguni 17% võrra võrreldes möödunud aasta maikuuga. Tarbesõidukite turul aga toimus kerge langus.
- Toyota Foto: Andras Kralla
Mais müüdi Eestis kokku 2571 uut sõiduautot ehk 373 rohkem kui mullu. Viie kuu kokkuvõttes on Eestis tänavu müüdud 10 666 uut sõiduautot, mis ületab möödunud aasta sama perioodi müügi 9,3 protsendiga.
Jätkuvalt on segmentidest populaarseim väiksema keskklassi autod, milliste osakaal oli mais ligi veerand kõigist müüdud uutest sõiduautodest. Järgnesid keskmised maasturid ja keskklassi autod. Eksporti läks mais 69 sõiduautot.
Automarkide populaarsuse edetabeli tipus kroonib jätkuvalt Toyota, milliseid müüdi mais 477, järgnesid Škoda 377 ja Kia 198 sõiduautoga. Mudelitest eelistasid tarbijad enim Škoda Octaviat, milliseid müüdi 142 autot. Populaarsed olid mais ka Toyota Avensis ja Kia Cee’d vastavalt 109 ja 88 müüdud autoga.
Tarbesõidukite müük tegi mais läbi kerge, 1,8-protsendilise languse. Viie kuuga on uusi tarbesõidukeid müüdud Eestis kokku 2429 ehk 7,1% rohkem kui mullu samal perioodil. Automarkidest oli mais edukaim Citroen 95 müüdud sõidukiga, järgnesid Scania, milliseid anti klientidele üle 60, ja Peugeot 55 sõidukiga. Veokite segmendis oli edukaim Scania 55 veokiga, järgnes Volvo 22 müüdud veokiga.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele