Hulgimüüja Infomir suurendas märkimisväärselt nii käivet kui ka kasumit, sest ettevõte laienes agressiivselt.
- Hulgimüüja kahekordistas kasumi. Foto: Andras Kralla
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et hulgikaubandusega tegeleva Infomir OÜ müügitulu kasvas 2016. aastal 145 protsenti, 13,73 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 927 643 euro võrra, 1,86 miljoni euroni (+100 protsenti).
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 3 inimest, võrreldes 2015. aastaga see näitaja ei muutunud. Käive töötaja kohta tõusis 145 protsenti, 4,58 miljoni euroni. Keskmine brutotasu kasvas 92 protsenti, 3546 euroni kuus.
Täpsemalt tegeleb ettevõte interaktiivse televisiooni vaatamiseks vajaliku seadmestiku hulgimüügiga. „2016. aastal laiendas ettevõte oluliselt oma realisatsiooniturge, seda nii EL liikmesmaades kui ka riikides, mis ei kuulu Euroopa Liitu. Märkimisväärselt suurenes müük sellistesse riikidesse nagu Saksamaa, Bulgaaria, Austria, Poola, Belgia, Ungari. Lisandus kliente Prantsusmaal, Iirimaal, Sloveenias,“ kirjutas firma oma tegevusaruandes.
„2017. aastal planeerib ettevõte kasvatada käivet realisatsiooniturgude laiendamise ning uute klientide otsimise ja kaasamise arvelt.“
Ettevõtte emafirma on Küprosel registreeritud Panoramicbit Limited. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal omanikud firmast dividende ei võtnud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.