6. oktoober 2017

Mööblipoed konkureerivad reisibüroodega

Asko ja Sotka mööblipoode omava Indoor Group ASi juht Kari Forssten
Autor: Andras Kralla

Asko ja Sotka mööblipoode omava Indoor Groupi juht Kari Forssten märkis, et eestlased jätavad mööblipoodi üha rohkem raha ja ajavad taga üha paremat kvaliteeti, kuid konkureerima peavad mööblipoed ka reisibüroodega.

„Meie konkurendid pole mitte ainult teised mööblimüüjad, vaid ka reisibürood. Kui mul on natuke rohkem raha – kas ma ostan diivani või veedan nädalavahetuse Londonis või lähen spaasse? Kõik konkureerivad sellele rahale,“ rääkis Indoor Groupi juht Kari Forssten.

Forstten lisas, et  poodi tulles on klientidel veebis kogu taustatöö juba tehtud, nad on nutikad ja küsimused on väga professionaalsed.

Ka Diivaniparadiisi omanik ja juht Ahti Rattasep üles, et kui varem osteti lihtsalt hinda, siis nüüd ostetakse ikka mööblit ka. „Mööbel vaadatakse üle eest ja tagant, nii alt kui ka seest, uuritakse materjale, et need ikka kestaks. Kliendid veedavad poes üha rohkem aega, enam ei tulda kõige odavama toote järele. Eks Eesti inimesed on oma vead väga odavate ja ruttu lagunevate asjade ostmisega ära teinud,“ rääkis ta.

Loe pikemalt Äripäevast, kuidas mööblitmüüjad on buumi ootel. 

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700