Autor: Kaubandus.ee • 31. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased ehitasid Telia grupi 150 poele uue nutika tarkvarasüsteemi

Telia kauplus
Foto: Andres Haabu
Eesti üks suuremaid tarkvarafirmasid Helmes käivitas rahvusvahelise telekomifirma Telia 65 Norra esinduses lahenduse, mis muudab klientide teenindamiseks kuluva aja mitu korda lühemaks. Telia Soome 85 esindusele tegi Helmes senisest efektiivsema ja intelligentsema logistikasüsteemi.

Helmese partnerist ärisuunajuhi Deniss Ojastu sõnul asendab uus ühtne müügi- ja logistikaprogramm senised paralleelselt kasutuses olnud väiksemad süsteemid.

“Kui Norras oli meie põhieesmärk esinduses kliendiga seotud toimingute kaks-kolm korda kiiremaks muutmine, siis Soomes oli fookuses tööprotsessi vigade vähendamine ja laovarude optimeerimine,” rääkis Ojastu. 

Tema sõnul võttis Helmes kogu arenduse eest vastutuse, jätkab lisaks mõlemas riigis tugiteenuste pakkumist ning tegeleb Teliale IT-süsteemide arendamisega ka teistes riikides.

“Tegemist oli ajalises mõttes üsna ambitsioonikate projektidega, mille edukas tegemine oli paljuski võimalik tänu suurepärasele koostööle Teliaga,” rääkis Ojastu.

Helmes on Eesti suuruselt teine IT-firma, kus töötab 270 inimest ning mille 2016. aasta käive oli 22 miljonit eurot. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757