Eesti üks suuremaid tarkvarafirmasid Helmes käivitas rahvusvahelise telekomifirma Telia 65 Norra esinduses lahenduse, mis muudab klientide teenindamiseks kuluva aja mitu korda lühemaks. Telia Soome 85 esindusele tegi Helmes senisest efektiivsema ja intelligentsema logistikasüsteemi.

- Telia kauplus
- Foto: Andres Haabu
Helmese partnerist ärisuunajuhi Deniss Ojastu sõnul asendab uus ühtne müügi- ja logistikaprogramm senised paralleelselt kasutuses olnud väiksemad süsteemid.
“Kui Norras oli meie põhieesmärk esinduses kliendiga seotud toimingute kaks-kolm korda kiiremaks muutmine, siis Soomes oli fookuses tööprotsessi vigade vähendamine ja laovarude optimeerimine,” rääkis Ojastu.
Tema sõnul võttis Helmes kogu arenduse eest vastutuse, jätkab lisaks mõlemas riigis tugiteenuste pakkumist ning tegeleb Teliale IT-süsteemide arendamisega ka teistes riikides.
“Tegemist oli ajalises mõttes üsna ambitsioonikate projektidega, mille edukas tegemine oli paljuski võimalik tänu suurepärasele koostööle Teliaga,” rääkis Ojastu.
Helmes on Eesti suuruselt teine IT-firma, kus töötab 270 inimest ning mille 2016. aasta käive oli 22 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!