Stockmann on täna, 8. märtsil ja rahvusvahelisel naistepäeval esitanud väljakutse enda nimele ning kasutusele võtnud värske ja feminiinsema alatooniga kontseptsiooni. Seega on Stockmanni nimi saanud enda kõrvale märgilise lisa - just märtsikuus on kaubamaja tinglikuks nimeks Stockwomann. Muudatus toimus lisaks Tallinnale ka Helsingis.
Värske kontseptsioonivahetus on kõigile naistele suunatud austusavaldusena siiski kasutusel Eestis vaid märtsikuu lõpuni. Stockwomanni turundusjuht Mari Villem tõdes, et erinevad ühiskondlikud kampaaniad on näidanud, et naistel on hääl, samasugune otsustusõigus ühiskonnas nagu meestelgi, ning julgus olla nemad ise. "Seega on loomulik, et ka meie enda pisut maskuliinse olemusega nime rahvusvahelise naistepäeva puhul muutsime.“
Uue kontseptsiooni keskmes oleva naise – stockwomanni – jaoks on oluline, et naised saaksid ja julgeksid olla tänapäevases ühiskonnas just need, kes nad olla soovivad, mitte ei alluks teatud iganenud arusaamadele, reeglitele või ühiskondlikule survele olla keegi teine. Paljud naised tunnetavad ikka veel, et välised faktorid ja ühiskonna surve sunnivad neid teatud moel riietuma, välja nägema ja käituma. Stockwomanni sõnum seabki kahtluse alla naistele kehtestatud tavanormid, mis piiravad eneseväljendust ja pakub samas ka inspiratsiooni julgemateks lahendusteks ning otsusteks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.