Autor: Kaubandus.ee • 28. märts 2018

Äripäev läheb üle huvipõhistele e-mailidele

Autor: Pixabay.com

Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid meilipakkumisi ning uudiskirju.

Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele neil päevil vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.

Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid emaile.

Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärus, mida Äripäev kasutab ära kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700