• 02.04.18, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami teie konkurendid?
Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus
Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja lähituleviku plaane.
Ootame teie vastuseid kuni 4. aprillini 2018.
Tulemused tehakse avalikuks 19. aprillil Best Marketingi seminaril "Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?". Kõigi vastanute vahel loositakse välja ka pilet sellele seminarile väärtusega 299 € + km! 
Täida küsitlus kohe siin!
Suur aitäh kõigile, kes annavad oma panuse!
Autor: Silja Oja, Best Marketingi juht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele