2. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami teie konkurendid?

Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja lähituleviku plaane.

Ootame teie vastuseid kuni 4. aprillini 2018.

Tulemused tehakse avalikuks 19. aprillil Best Marketingi seminaril "Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?". Kõigi vastanute vahel loositakse välja ka pilet sellele seminarile väärtusega 299 € + km! 

Täida küsitlus kohe siin!

Suur aitäh kõigile, kes annavad oma panuse!

Autor: Silja Oja, Best Marketingi juht

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700