2. aprill 2018

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami teie konkurendid?

Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja lähituleviku plaane.

Ootame teie vastuseid kuni 4. aprillini 2018.

Tulemused tehakse avalikuks 19. aprillil Best Marketingi seminaril "Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?". Kõigi vastanute vahel loositakse välja ka pilet sellele seminarile väärtusega 299 € + km! 

Täida küsitlus kohe siin!

Suur aitäh kõigile, kes annavad oma panuse!

Autor: Silja Oja, Best Marketingi juht

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700