Lumenappide talvede järel andis tänavune pikk külmahooaeg talispordikaupade ja soojade üleriiete müüjatele põhjust rõõmustamiseks, rekordeid lõi nii kelgu- kui mütsimüük. Rocca al Mare ja Kristiine keskuste talvemüük sai küll hoo sisse alles pärast jõule, aga kestis ebatavaliselt pikalt – aprillini välja.
Erinevate kaupmeeste kinnitusel pole lumevaesed talved kaotanud eestlaste huvi talispordialade vastu. Ainuüksi Rocca al Mare keskuse Prismas müüdi sel aastal üle 900 kelgu, mullu oli see number 400. Üle ootuste hästi osteti ka uiske. Rademari poed kinnitasid, et hitiks kujunesid soojad talveparkad ning Monton pidi ülikiire müügi tõttu korduvalt juurde tellima sooje mütse ja kindaid.. “Madal õhutemperatuur ja lumesadu toovad inimesed kaubanduskeskusesse ja nutikas kaupmees on selleks ajaks pannud väljapanekute põhirõhu mütsidele, kinnastele, sulejopedele ja kelkudele. Vaatamata sellele, et detsembris paistis tulevat pigem nutune talvekaupade hooaeg, siis tänavune esimene kvartal lükkas kartused ümber ja nii mõnigi kaupmees müüs maha ka aasta või paar laos talve oodanud kauba,” lisas Eichler.
Rocca al Mare ja Kristiine keskuse rentnike sõnul kujunes viimaste aastate parimaks talvemüügi perioodiks selle aasta esimene kvartal. Kui tavapäraselt kaob tarbija huvi talvekaupade vastu juba veebruari keskel, siis tänavu alles aprilli alguses.“Kõlab ehk üllatavalt, aga kaupmehed jälgivad hoolsalt ilmateadet, sest ilma mõju müügile ei tohi alahinnata,” rääkis Kristiine ja Rocca al Mare kaubanduskeskusi haldava Cityconi kommunikatsiooni- ja turundusjuht Linda Eichler
Hea talvemüük ei laienenud siiski kõigile talvistele tootegruppidele. Kaupmehed tõid välja, et näiteks meeste villaste riiete ja talvesaabaste müük oli ootuspärasest pisut nõrgem. Seevastu mütside, parkade, sulejopede ning kelkude ja uiskude müük ületas ootusi, osa kaupu jõudis suure nõudluse tõttu ajutiselt ka otsa lõppeda ja neid tuli juurde tellida.
Seotud lood
Ehitus ja käibe alanemine pidurdasid Rocca al Mare ja Kristiine keskuse omaniku esimese kvartali käivet ja kasumit.
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
2
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele