Kaubandus.ee  • 20 aprill 2018

Baltika esimene kvartal lõppes suure kahjumiga

Foto: Raul Mee

Seoses moeäri hooajalisusega lõpetas Baltika Grupp esimese kvartali 10,3 miljoni euro suuruse müügitulu juures 982 tuhande euro suuruse puhaskahjumiga. Esimeses kvartalis tegi parima tulemuse veebipood Andmorefashion.com, mille müügitulu kasvas võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 35%

Baltika Grupi esimese kvartali müügitulu vähenes võrreldes mulluse tulemusega neli protsenti. Esimese kolme kuu jaemüük oli 8,1 miljonit eurot, mis on aastatagusega võrreldes viis protsenti vähem. Jaanuari heale müügile järgnes läbi aegade nõrgim veebruari tulemus, mille põhjustas eelkõige kliendikülastuste oluline langus ja seda eriti Leedu turul. Märtsis tõid erinevad kampaaniad külastajad taas poodidesse ning müügitrend paranes.

Hulgi- ja frantsiisimüük vähenes eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes 8% ja oli 1,7 miljonit eurot. Aasta alguse müügi languse peamisteks põhjusteks oli frantsiisipartnerite vähenenud müügid Venemaal, Ukrainas ja Valgevenes. Kui frantsiisimüük vähenes, siis müük hulgipartneritele suurenes esimeses kvartalis 7%

Baltika Grupi e-poe Andmorefashion.com esimese kvartali müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 35% ja oli kokku 470 tuhat eurot. Kokku võeti esimese kolme kuuga vastu 9946 tellimust 30 riigist, sealjuures 57% müügist tuli Eestist.

E-poe kasvule aitas kaasa ka Click&Collect võrgustiku laiendamine Baltikumis ning teenuse kättesaadavaks tegemine Soomes. Click&Collect võimaldab veebipoest ostu sooritanud kliendil oma kauba valitud Baltika Grupi esinduskauplustest ilma transporditeenuse kuluta kätte saada.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700