• 30.05.18, 08:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aprillis jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2018. aasta aprillis eelmise aasta aprilliga võrreldes püsivhindades 1%, teatab Statistikaamet. Aprillis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 560,4 miljonit eurot.
Ehituskaupluste müügitulu tõusis ca 11%
  • Ehituskaupluste müügitulu tõusis ca 11% Foto: Andras Kralla
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2017. aasta aprilliga võrreldes 7%. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) oli müügitulu väiksem kui eelmise aasta aprillis. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 13%. Keskmisest enam suurenes müügitulu ka majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 11%) ning tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 8%).
Kaubandusettevõtete müügitulu
Infogram
Toidukaupade kaupluste müügitulu vähenes 2017. aasta aprilliga võrreldes 4%. Nende kaupluste müügitulu vähenemisele avaldas mõju eelmise aasta aprilli kõrge võrdlusbaas ning toidukaupade jätkuv hinnatõus.
Mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu, mis veebruaris ja märtsis kasvas, pöördus aprillis langusesse ning vähenes eelmise aasta aprilliga võrreldes 4%. Nende ettevõtete müügitulu vähenemisele avaldas mõju mootorikütuse hinnatõusu kiirenemine.
Võrreldes eelmise kuuga vähenes aprillis jaekaubandusettevõtete müügitulu 1%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli vähenemine 2%. 2018. aasta nelja kuuga (jaanuar–aprill) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes 1%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele