• 23.08.18, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika uus strateegia keskendub kolmele valdkonnale

Baltika nõukogu kinnitas ettevõtte täpsustatud tegevusplaani „Strateegia 2022“ elluviimiseks. Plaan koosneb 16-st projektist, millest olulisemad keskenduvad kolmele valdkonnale – rahvusvahelistumine, digitaliseerimine ja kliendikesksus, lisaks on kavas turule tuua uus katusbränd.
Baltika uus strateegia keskendub kolmele valdkonnale
  • Baltika uus strateegia keskendub kolmele valdkonnale Foto: Andras Kralla
Rahvusvahelistumise suunal keskendutakse e-äri arendamisele ning kontsessiooni- ja frantsiisipartneritele uue koostöömudeli väljatöötamisele, mille eesmärk on pakkuda partneritele suuremat tuge kaubastamisel, laovarude juhtimisel, turundamisel ja poodide loomisel. Uue pakkumise toel väljutakse samm-sammult traditsioonilisest hulgikaubandusärist, et muuta toodete lõpptarbijani jõudmine kiiremaks. Lisaks viiakse läbi analüüs olemasolevate ja uute eksporditurgude osas, et seada sihtturud lähiaastateks.
Ärilise efektiivsuse tõstmiseks ja suurema kliendirahulolu tagamiseks on algatatud digitaliseerimise projektid nii tootearenduse, müügi, klienditeeninduse kui ka analüüsi valdkonnas.
Täna haldab Baltika vertikaalset ärimudelit disainist müügivõrguni. Edaspidi kavatsetakse keskenduda väärtusahela osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust. Seejuures jätkatakse oma senise tugevuse – kodumaise tootmisega, mis on Baltika ja tema klientide jaoks osa ettevõtte kvaliteedimärgist. Suuremaid võimalusi nähakse lähiaastatel tootmise spetsialiseerumisel, mis võimaldab tõsta konkurentsivõimet rahvusvahelisel hanketurul. Spetsialiseerumisest tekkiv vabanev tootmismaht plaanitakse müüa välja teistele ettevõtetele.
Kvaliteetsema kliendikogemuse pakkumise oluline osa on katusbränd Vérenni turule toomine. Uus katusbränd seob erinevad moekollektsioonid ühtseks tervikuks, kujundab ümber lojaalsusprogrammi, reklaamikeele ning tõstab suuremasse fookusesse sotsiaalse vastutuse valdkonna. Ühtlasi pööratakse veelgi suuremat tähelepanu traditsioonilise jaekontseptsiooni sidumisele e-kaubandusega.
Katusbrändi turule toomisega optimeeritakse tänast, üheksast moe ja müügikanali brändist koosnevat portfelli. Esimesena viiakse Vérenni nime alla kokku multibrändi poed ja e-pood. Lähiaastate jooksul jääb Baltika moebrändi portfelli mainstream segmendi juhtivaks brändiks Vérenni kattes ära nii tänaste Mosaici ja Bastioni lojaalsete klientide vajadused kui ka laiendades tootepakkumist uutele kliendigruppidele. Lisaks jätkatakse Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega premium- ja fashion-segmendis.
Brändiportfellist lähtuvalt viiakse läbi muudatused ka poodide portfellis ja turule tuuakse uusi poeformaate, muuhulgas testitakse showroom ja pop-up formaati. Esimene uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1.

Seotud lood

Uudised
  • 21.08.18, 11:08
Millised muudatused võivad Baltikas tulla?
Teisipäeval toimuval nõukogu koosolekul peaks tehtama esimesed otsused Baltika uue „Strateegia 2022“ elluviimise kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.09.24, 11:19
Selveri juht: uute kaupluste avamisele eelneb põhjalik eeltöö
Selver on sel aastal avanud mitu uut kauplust. Augustis avati Selver Rocca al Mare Keskuses, sel nädalal Tartus Raadil ning hiljuti läks käima põnev pilootprojekt: Ülemiste linnakusse loodi ööpäevaringselt avatud robotiseeritud autonoomne kauplus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele