Kaubandus.ee  • 24 jaanuar 2019

Ülemiste keskuse parim pood on The Body Shop

Ülemiste keskuse iga-aastase konkursi „Parim pood“ võitis seekord The Body Shop. Teise koha saavutas kauplus Easy Travel ja kolmanda koha pälvis Matkasport.

Foto: Silver Gutmann

Ülemiste keskuse „Parim pood 2018“ tiitli võitis The Body Shop, teise koha sai Easy Travel ja kolmandaks tuli Matkasport. Esikümnesse jõudsid veel kauplused Springfield, Lush, Dune London, Diamande, Gurmans tee- ja kohvipood, Sterntaler ja Samsonite.

Ülemiste keskuse tegevjuhi Guido Pärnitsa sõnul peavad kliendid meeldiva ostukogemuse juures väga oluliseks suurepärast teenindust kauplustes, seetõttu pöörab keskus sellele ka järjepidevalt erilist tähelepanu.

„Meil on rõõm tõdeda, et kaupluse töötajad tõesti annavad endast parima, mida kinnitavad ka aasta-aastalt paranenud Emori testostude tulemused. On tõeliselt hea meel, et teenindustase Ülemistes on väga heal tasemel, liikudes kindlalt tõusujoones,“ ütles Pärnits, tänades kõiki keskuse rentnikke, kes annavad igapäevaselt suure panuse sellesse, et Ülemiste keskus on Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht.

„Tähistame sel aastal 15. aastat Eesti turul. Meie kliendid on meie identiteet,“ lausus „Parim pood“ tiitli võitja The Body Shop Eesti regiooni juht Teelika Sutov. „Soovime, et iga The Body Shop esinduse külastaja tunneks end meie juures oodatult ning tema vajadused saaksid kõnetatud. Meie Ülemiste meeskond on sel aastal kogenud palju muutuseid ja väljakutseid, kuid kompromissitult töötanud iga päev ühtse meeskonnana klientide naeratuse ja rahulolu nimel. Usun, et just kliendikesksus ja empaatia tõid võidu. Oleme väga uhked oma meeskonna üle, tänulikud tunnustuse ja imeliste klientide eest!“

Ülemiste keskus tunnustas eraldi ka väljapaistva teenindusega kauplusi, kellest neli paistsid silma erakordse teenindusega ehk ületasid võimalikud maksimumpunktid. Need kauplused olid 2018. aastal Denim Dream, Familon, Okaïdi ja The Body Shop. Kokku sai ära märgitud 43 kauplust, kes saavutasid Kantar Emori teenindusmonitooringus maksimumpunktid.

Ülemiste keskuse parima poe konkurss toimub aastaringselt ja võitjad selgitatakse mitme kriteeriumi alusel. Kõige suurema kaaluga on uuringufirma Kantar Emor teenindusmonitooringu tulemused, lisaks arvestatakse käibekasvu, kampaaniates ja keskuse üritustest osavõtmist, head koostööd keskusega jm.

Võitjameeskond sai auhinnaks 5000-eurose reisitšeki, mille eest saavad kaupluse töötajad ühiselt ette võtta toreda reisi. Kümmet parimat kauplust ja teenindusasutust premeeriti lisaks tunnustusele ka erinevate kingitustega, mida saavad kaupluse töötajad kollektiivselt kasutada.

Ülemiste keskus on konkurssi „Parim pood“ korraldanud alates 2005. aastast. Konkursist on kujunenud tore ja eriline traditsioon, mida keskuse rentnikud väärtustavad ning kus meeleldi kaasa löövad. Konkurss tipneb igal aastal keskuse kõikide kaupluste töötajatele korraldatud meeleoluka aastagalaga, mille raames tunnustatakse ja auhinnatakse silmapaistvamaid kauplusi.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700