Leedu konkurentsiamet andis Reitan Convenience’ile loa omandada Baltikumis 60 kohvipoega tegutseva kohviketi Caffeine Roasters. Tehing on osaks Reitan Convenience plaanist kasvada Euroopa suurimaks mugavuskaubanduse ettevõtteks.
„Selle kinnitusega oleme saanud korda kõik vajalikud formaalsused, et tehing saaks toimuda. Caffeine Roasters on üks tugevamaid kohvibrände Baltikumis, olles tuntud oma kvaliteetse kohvi ja hea teeninduse poolest. Meie eesmärk on Caffeine Rostersi tugevat positsiooni ja brändi Baltikumis kasvatada,“ sõnab Reitan Convenience tegevjuht Johannes Sangnes.
Caffeine Roasters asutati 2007. aastal Vilniuses. Kett opereerib Eestis, Lätis ja Leedus kokku 60 müügipunktiga, tehes ettevõttest suurima kohviketi Baltikumis. Tehingu tulemusena saab Vilniuse peakorteris asuv kohvikukett osaks Reitan Convenience’i mugavuskontseptsioonist, koos selliste ettevõtetega kui Narvesen, R-Kiosk ja Lietuvos Spauda.
„Caffeine Roasters omandamine on meie jaoks loomulik areng, mis aitab meil oma kohalolekut Baltikumis tugevdada. Veelgi enam, see on üks osa meie visioonist kasvada suurimaks mugavuskaubanduse ettevõtteks Euroopas,“ lisab Sangnes.
Seotud lood
R-Kioski omanik, Reitan Convenience on sõlminud kokkuleppe 60 müügipunktiga kohviketi „Caffeine Roasters“ omandamiseks Eestis, Lätis ja Leedus. Tehing on osaks Reitan Convenience plaanist kasvada Euroopa suurimaks mugavuskaubanduse ettevõtteks.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
5
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Viimased uudised
Võimas! Ühel hulgimüügifirmal 91 mln euro eest riigihankeid
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele