Stockmanni turundusjuht Tiina Tali rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et praegu toimub neil toiduosakonnas uuenduskuur ning alates sügisest avatakse värske toidu osakond, mille juurde tulevad ka iseteeninduskassad.
- Stockmann saab iseteeninduskassad ja e-poe Foto: Tairo Lutter/Postinees
Tali lisas, et e-poe avamine on neil ka plaanides, sest see on mida tarbijad ootavad. „Ühe sammu astume juba käesoleval aastal ning järgmisel aastal tulevad juba suuremad sammud e-poe avamise suunas,“ sõnas Tali. Lisaks eelpool kirjeldatud muutustele plaanivad nad uuel aastal uuendada ka lojaalsusprogrammi.
Tali näeb, et tarbijatele on muutunud oluliseks need brändid, kes vaatavad kaugemale tulevikkus. „Need, kes ei vaata esmajärgus, kuidas toode maha müüa vaid mis on tema jalajälg ühiskonnas.“ Jaekaubandusettevõttena nägid nad, et tahavad anda panuse keskkonda ning otsustasid loobuda ühekordse plastiku toodete müügi. „Tarbijad on selle hästi vastu võtnud. Praegu otsime lahendust, kuidas pakkuda tarbijatele lahtises letis pakendatud gurmeekaupu ning kuidas saame asendada plastiku keskkonnasõbraliku pakendi vastu,“ rääkis Tali.
Kuula Äripäeva raadio Hommikuprogrammi alates 24 minutist, kui algab intervjuu Tiina Taliga. Seal saad teada, ka kui edukad olid Hullude Päevade kampaania.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele