• 30.05.19, 08:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi võtab kasutusele käsiskännerid

Sõpruse Rimis võetakse alates 4. juunist kasutusele ka käsiskännerid, et kliendid saaksid oma ostud veelgi mugavamalt ning kiiremalt tehtud.
Rimi võtab kasutusele käsiskännerid
„Hetkel on Mustamäe Sõpruse Rimi varustatud 96 käsiskänneriga – usun, et kliendid saavad nende käsitsemisega hästi hakkama,“ sõnas Rimi formaadijuht Jelena Koginova. „Järgmine meie kauplus, kus käsiskännerid on juba olemas, on peatselt avatav Ülemiste Rimi hüpermarket. Eesti kliendid on ostupultide kasutamisega harjunud ning loodetavasti on need lähitulevikus kõigis suuremates Rimides.“
Koginova rääkis, et kõige enam kasutatakse iseteeninduskassasid tipptundide ajal, mil järjekorrad on keskmisest pikemad ning inimesed kiirustavad koju. „Suurema ostukorvi puhul on käsiskänner väga hea variant, kuna klient saab riiulite vahel oma kaubad otse kotti laduda ehk ära jääb ajakulu asjade tõstmisel korvist kotti. Samuti ei kulu aeg järjekorras seismisele.“
„Selleks, et kasutada Rimi skännerit, on vaja enne aktiveerida Rimi kliendikaart,“ märkis Koginova. „Kui täna läheb skänneri aktiveerimiseks vaja füüsilist kaarti, siis teeme tööd selle nimel, et tulevikus saaks skänneri aktiveerida ka mobiilse kliendikaardiga.“
„Skänneri kasutamise teeb mugavamaks ka see, et kui klient on asetanud skänneri juba oma pessa, aga unustanud mõne toote läbi piiksutada või soovib viimasel hetkel veel võtta lisaks ostukoti, saab seda teha iseteenindusterminalis vahetult enne maksmist. Skänneri eripära on, et kaalutooted pole numbri järgi, vaid nimedega – täpselt sama süsteem on meie iseteeninduskassades,“ selgitas Rimi formaadijuht.
„Rimi otsus pakkuda klientidele innovaatilisemaid lahendusi on tänasel päeval põhjendatud ning väga asjakohane, kuna käsiskännerid on üle kogu Euroopa muutumas poodlemisel aina populaarsemaks abivahendiks,“ lausus jaetehnoloogiaga tegeleva ettevõtte StrongPoint asepresident Rimantas Mažulis. „Kliendid hindavad oma aega, seetõttu on taolised tehnoloogilised lahendused kõikjal väga oodatud. Selline kasutajakogemus aina kasvab ning see pole enam tulevikutrend, vaid poekülastajad ootavad jaekaupmehelt nutikaid tehnoloogilisi lahendusi juba täna ning pidevalt. Meie kogemus erinevate tehnoloogiliste iseteenindusprojektide puhul kauplustes on näidanud, et kliendid võtavad need ruttu ja rõõmuga omaks. Hindame seda, et Rimi on meid usaldanud ning soovib muuta oma klientide ostukogemuse veelgi paremaks.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele