Maxima katsetab kolmes kaupluses elektroonilisi hinnasilte ning tänasest saavad Tallinna kliendid neid Õismäe tee 46 Maxima kaupluses juba näha.

- Õismäe tee 46 Maxima kauplus Foto: Maxima Eesti
„Alustame puuviljadest ja juurviljadest ehk toodetest, millel hinnad sageli vahetuvad,“ ütles Maxima Eesti tegevjuht Marko Põder ja lisasas, kui testimine õnnestub ja tehniliselt sujub, siis saab Õismäe tee 46 asuvas poes olema kuni 10 000 elektroonilist hinnasilti.
Ka teised kaks kauplust, kus Maxima elektroonilised hinnasildid käiku võtab, asuvad Tallinnas. Üks neist jaeketi Haaberstis Ehitajate teel asuv hüpermarket ja teine Pae tänaval asuv kodukauplus. Kõik nimetatud saavad vastavalt poe suurusele 5000-10 000 elektroonilist hinnasilti.
„Täiendavate lahenduste sissetoomine on kliendivaates ostukogemuse kiirendamiseks ja mugavdamiseks ülioluline“, ütles jaeketi tegevjuht. „Hinnasiltide ajakohastamine on kolleegidel kaupluses ja meie klientide silmis üks pidevaid altmineku kohti. Digilahendusega saame minimeerida hinnasiltidega seonduvaid eksimusi ja muuta selliselt elu mugavamaks nii poe personalile kui meie klientidele,“ lisas ta.
Elektroonilisel hinnasildil mitu eelist
• Elektrooniline hinnasilt aitab vähendada paberi tarbimist. Jaeketi hinnangul väheneb kaupluse kohta, seda just tänu elektroonilistele hinnasiltidele ühes kuus minimaalselt 8000 A4 printeripaberi kasutamine
• Inimeste eksimustest tingitud vigade vähenemine ja töötajate aja kokkuhoid
• Kaupade väljapaneku lihtsustaja. Elektroonilise hinnasildi puhul skaneerib töötaja riiulisse paigutatava toote ribakoodi ning selle toote elektrooniline hinnasilt hakkab vilkuma. Digilahendus kiirendab oluliselt töötaja jaoks riiulite täitmise ja toodete asukoha leidmise
„Järgmise etapina alustame kauplustesse iseteeninduspultide lisamist. Leedus on meie kolleegid ühes kaupluses pilootprojektiga alustanud ja hetkel tegeleme juba praegu olemasoleva lahenduse tehnilise testimisega ka Eestis. Aasta lõpuks plaanime pilootprojektiga alustada juba valitud kauplustes ehk siis usutavasti saame käesoleva aasta lõpus klientide heaks ka iseteeninduspuldid käiku panna,“ rääkis Põder.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.