Jaga lugu:

R-Kioski emafirma jaoks oli 2018. aasta edukas

R-Kioski emafirma Reitan Groupi käive suurenes 2018. aastal 6,6% võrra jõudes 9,8 miljardi euroni.

Tiia Ilves  Foto: R-Kiosk

R-Kioski tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul on rõõm olla osa Reitan Groupist, mis on suuruselt teine mugavuskaupluste jaemüügikett Euroopas. Erilist uhkust tunneb ta selle üle, et Reitan Group pöörab suurt tähelepanu tervise- ja keskkonnateemadele. „Reitan Groupi eelmise aasta majandustulemus näitab, et kliendid hindavad ja jagavad Reitan Groupi ning seeläbi ka R-Kioski väärtusi. See annab kindlust, et valitud strateegiline suund on õige,” märkis ta.

R-Kioski müügikäive suurenes võrreldes 2017. aastaga 5,2% jõudes 29,6 miljoni euroni. Ka ettevõtte kahjum vähenes 6,6%, olles möödunud aastal 1,6 miljonit eurot. Ilvese sõnul on tulemus tingitud suurtest investeerimismahtudest. Nimelt keskendub ettevõte Eestis uute müügipunktide avamisele ja olemasolevate renoveerimisele. Möödunud aastal avati ja renoveeriti kokku 11 kauplust. Ilves tõi välja, et R-Kiosk on viimastel aastatel läbinud tohutu muutuse. Nimelt muutuvad ettevõtte müügikohad väikepoodideks. „Maitsekalt sisustatud kauplused annavad võimaluse tutvustada R-Kioski mitmekülgset, kiiresti laienevat ja tervislikku valikut kliendi jaoks mugavas keskkonnas,” ütles Ilves.

Seoses kontseptsiooni uuenemisega, on R-Kiosk teinud mahukaid investeeringuid ka müügipunktide tehnilisse võimekusse. Soetatud on hulgaliselt uut ja kõrgetasemelist tehnikat - alustades ahjudest lõpetades külmikutega. Ilves märkis, et R-Kioski uutes müügipunktides keskendutakse rikkaliku valikuga maitsvate toitude ja kuumade jookide pakkumisele. Selleks, et tagada toodete kõrge kvaliteet, on toidu valmistamiseks või säilitamiseks kasutataval tehnikal täita väga oluline roll.

R-Kioski tegevjuht on tänulik, et Reitan Group oskab hinnata uuenemisvajadust. Laienemise ja renoveerimistöödega jätkatakse ka järgnevatel aastatel. Seejuures keskendutakse enim asukohtadele, kus liigub palju kiire elutempoga inimesi. „Ajast on saanud meie kõige kallim vara. Seda olulisem on, et ka väga toimekatel päevadel oleks võimalus saada tervislik ja maitsev eine kiiresti kätte,” ütles Ilves.

Täiendavalt investeerib R-Kiosk ka oma töötajatesse. Nimelt on ühe prioriteetse valdkonnana sõnastatud töötajate koolitamine ja töötingimuste jätkuv parendamine. „Inimesed on meie suurim vara. Võime küll panustada ohtralt ajalist ja rahalist ressurssi ettevõtte uue ilme saavutamiseks, kuid R-Kioski olulisim väärtus seisneb siiski meie särasilmsetes ja professionaalsetes töötajates,” sõnas Ilves.

Ta märkis, et R-Kioski eesmärk on pakkuda kõrgeimal tasemel teenindust ning lisas, et hea teenindus saab sageli alguse ettevõtte töötajate heaolu parendamisest. Ilves soovib, et R-Kiosk oleks mõnus koht töötamiseks, kus töötingimused on kaasaegsed ja palk konkurentsivõimeline. Selle nimel, et inimesed tuleksid tööle naeratus näol, pingutatakse iga päev.

Lõpetuseks on Ilves kindel, et ehkki R-Kiosk ei teeninud möödunud aastal kasumit, liigutakse strateegiliselt õiges suunas. „Inimesed saavad üha teadlikumaks meie mitmekülgsest ja põnevast sortimendist ning meie juurde leiavad aina sagedamini tee ka uued kliendid, kes väärtustavad kvaliteeti,” märkis ta.

AS R-Kiosk Estonia kuulub Norra pereettevõttele Reitan Group, mis on suuruselt teine esmatarbekaupade jaemüügikett Euroopas. Kontsernis töötab kokku üle 18 000 töötaja, neist Eestis ligikaudu 350.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee