Eesti Kaupmeeste Liit annab kuuendat korda välja Aasta Kaubandustegu auhinna. Kes on käesoleval aastal selle auhinna vääriline? Avalda arvamust 13. septembriks 2019.

- Jaanus Vihand Aasta Kaubandustegu 2019 võitu vastu võtmas Foto: Urmas Kamdron
Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.
Oma kandidaadi nimetamisel tooge palun välja ka kriteeriumid, mille alusel teie hinnangul tegu auhinda väärib.
Kindlasti peab Aasta Kaubandustegu olema kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.
Aasta Kaubandustegu on tegu, mis paistis teile silma 2019. aastal ja vastab ühele või mitmele alljärgnevatest kriteeriumitest, olles:
- toonud kasu klientidele;
- toonud kaasa ettevõtte või valdkonna erakordse majandusliku edu;
- aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele;
- aidanud tõsta Eesti kaubanduse rahvusvahelist konkurentsivõimet;
- kontseptuaalselt silmapaistev (terviklahendus, uus arendus vms);
- kaasa toonud positiivseid muudatusi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;
- taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;
- paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse;
- paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.
Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse
Kaubanduse Aastakongressil 2.10.2019.Aasta Kaubandustegu auhinna on eelnevalt võitnud Coop Eesti üle-eestilise sularaha teenuse Coop kauplustes eest, Astri Grupp Balti Jaama Turu arenduse eest, Rahva Raamat eristuva ja pidevalt üllatava ostukeskkonna eest, Apotheka Apteegid uue apteegikeskkonna kontseptsiooni ja innovaatilise tervisliku eluviisi edendamise eest ja Circle K Eesti (Statoil Fuel & Retail Eesti AS) klienditeenindaja positiivse kuvandi loomise ja kaubandussektori maine kujundamise eest.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.