• 19.09.19, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülemiste keskuses avas uksed Eesti esimene VILA brändikauplus

Tallink Grupp omandas moebrändi VILA frantsiisiõigused Eestis ning avas Ülemiste keskuses esimese VILA kaupluse Eestis.
Ülemiste keskuses avas uksed Eesti esimene VILA brändikauplus
„Meil on väga hea meel uue kaubamärgi lisandumise üle Tallink Grupi frantsiisiportfelli. Usume, et VILA sobitub Eesti jaekaubandusturule oma pidevalt vahetuvate kollektsioonide, siinsesse kliimasse sobiva valiku ning konkurentsivõimelise hinnataseme poolest,“ ütles Tallink Grupi rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask. „Meil on eriti hea meel tuua Eesti moeteadliku tarbijani veel üks eristuv ja omanäoline kaubamärk, mis on loodud väärtustama just põhjamaise naise stiili,“ kinnitas Kõvask.
Vastavatud VILA Ülemiste brändikaupluses hõlmab naisterõivaste ja aksessuaaride väljapanek 120 ruutmeetrit müügipinda.
„Oleme väga rõõmsad, et VILA bränd siseneb Eesti turule,“ ütles VILA jaemüügi juht Tiina Mäkinen. “Meie kauplused on disainitud Skandinaavia vaatenurgast lähtuvalt kasutades looduslähedasi materjale – tulemuseks on heledates toonides naiselik ostlemismaailm, mis loob koduse tunde,” lisas Mäkinen.
VILA brändijuht Simon Khong Harbjerg kommenteeris, et neil on väga hea meel teha koostööd Tallink Grupiga, kes on nende hinnangul professionaalne ja kindel partner. „Tee edukaks partnerluseks on sillutatud usalduse ja teadmistega ning kindlasti tunneme ennast võimekates kätes,“ lisas ta.
„Me oleme uskumatul põnevil selle uue ettevõtmise alustamisel. Eesti turul on palju potentsiaali ja me tunneme ennast kindlalt, sest VILA jaoks on siin suurepärased võimalused. Brändi tulevikku on siin väga huvitav näha,“ sõnas Harbjerg.
VILA moebränd kuulub Taani brändimaja BESTSELLER koosseisu, samasse brändigruppi kuuluvad ka kaubamärgid JACK&JONES ning VERO MODA, mis on täna juba Tallink Grupi frantsiisiportfellis esindatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele