Kaubandus.ee  • 2 oktoober 2019

Stockmann loobus Hullude Päevade kilekottidest

2. oktoobril alanud Stockmanni Hullud Päevad toovad viie päeval jooksul külastajateni laia valiku hea hinnaga kvaliteetset kaupa, kuid ikooniliseks muutunud kollaseid kilekotte enam külastajatele ei pakuta.

Hullude Päevade kilekottide asemel saavad külastajad pakkida kauba korduvkasutatavatesse või biolagunevatesse ostukottidesse. Müügisaalis kasutatakse ära olemasolev ehk eelnevatest kampaaniatest üle jäänud kilematerjal.

„Viimased lattu seisma jäänud kollased kilekotid saatsime majast välja ümbertöötlusesse ja enam me neid juurde ei tooda. Külastajate põhjal näeme, et keskkonnateadlikkus on viimastel aastatel tohutult tõusnud. Ka Hulludele Päevadele tullakse üha enam kas korduvkasutatava ostukotiga, valitakse mõni biolagunev alternatiiv või kasutatakse juba varasemalt soetatud kilekotte korduvalt,” selgitas Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner.

Stockmann oli Eestis esimene kaubandusettevõte, kes muutis kõik ostukotid tasuliseks ja asendas klassikalised kilekotid 80 protsendi ulatuses taaskasutatavast materjalist valmistatud biolagunevate kilekottidega. Tänaseks on paber- ja kilekottide tarbimine vähenenud Stockmannis enam kui poole võrra ja neid kasutatakse jätkuvalt üha vähem.

2019. aasta kevadel lõpetas Stockmann ühekordsete plastiktoodete müügi. Ülemaailmsel maapäeval saadeti majast välja ümbertöötlusesse viimased ühekordsed taldrikud, kausid, noad-kahvlid, kõrred, vatitikud, topsid ja kilekotid, mis asendati keskkonnasõbralike ja korduvkasutavate alternatiividega.

Stockmann AS on osa Soome jaekaubanduskontsernist Stockmann Group. 1993. aastal Eestis tegevust alustanud kaubamaja pakub laia valikut kvaliteetseid kaubamärke nii moe-, ilu-, kodu- kui toidukaupade kategooriates. Ettevõte andis möödunud aastal Eestis tööd 422 inimesele.

Hullud Päevad on kaks korda aastas toimuv legendaarne kampaania, mis toimub Stockmannis alates 1997. aastast ning on Eestis üks esimesi omalaadseid. Tänavu sügisel leiavad Hullud Päevad aset 2.-6.10.2019 ning esmakordselt ka veebipoe.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700