Maailmakuulsat Starbucksi kohvi saab nautida kõikide Tallink Grupi laevastikku kuuluvate reisilaevade pardal, sest Starbucksi We Proudly Serve -kontseptsiooni juurutamine kõigil Tallinki 11 reisiparvlaeval on edukalt lõpusirgele jõudnud.
Baltikumi suurim laevandusettevõte Tallink Grupp on Starbucksi jooke pakkunud oma Tallinna-Helsingi liinil opereerivatel laevadel alates 2018. aasta aprillist, mil Eesti tarbijatel avanes lõpuks võimalus osta üle maailma tuntud ettevõtte ikoonilisi jooke kodule lähemal. Eelmise aasta aprillist alates on Tallink Grupp toonud tuntud kohvibrändi järk-järgult oma reisilaevade pardale ja kuulus kohv on nüüd ettevõtte reisijatele saadaval kõikidel grupi reisiparvlaevadel.
“Kõik Eesti reisisõbrad teavad Starbucksi kohvi väga hästi, sest Starbucksil on kohvikud rohkem kui 80 riigis üle maailma,” ütles Tallink Grupi juhatuse esimees Paavo Nõgene. “Meil on väga hea meel, et nüüd saame pakkuda oma reisijatele legendaarset Starbucksi kohvikogemust kõikidel Tallinki reisilaevadel üle kogu meie laevastiku,” kinnitas Nõgene.
“Partnerlusprogrammi leping Starbucksiga on osa meie strateegiast, mille eesmärgiks on tagada meie reisijatele parim võimalik reisikogemuse kvaliteet ja mugavus Tallinki laevade pardal, mis loomulikult hõlmab ka maitseelamusi,” ütles Nõgene. “Et kvalifitseeruda eksklusiivsetele Starbucksi partnerlusõigustele, on meie kohvikute töötajad pidanud läbima põhjaliku koolituse, mis on neid viinud kurssi rangelt reguleeritud Starbucksi kohvi valmistamise standarditega, korrektse serveerimise ja iga kohvi või muu joogi eripäraste omadustega,” lisas Nõgene.
Kokku on Tallink Grupi laevade kohvikutes müügil 15 erinevat nimetust Starbucksi kohvi, teed ja teisi jooke. “Lisaks müüme me regulaarselt hooajalisi lemmikjooke ja loomulikult serveeritakse joogid ikoonilistes merineitsi logoga topsides,” ütles Nõgene.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.