• 21.11.19, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop võttis kasutusele automaattellimuste süsteemi

Eesti suurim kauplustekett Coop alustas uudse automaattellimuste süsteemi juurutamist, mis suurendab kaupluste tellimuste täpsust, parandab klientide jaoks kaupade kättesaadavust ning vähendab poe lattu asjatult seisma jäänud kauba hulka.
Coop võttis kasutusele automaattellimuste süsteemi
Võrreldes seni kasutusel olnud süsteemidega oskab Relexi poolt välja töötatud lahendus lisaks minevikus müüdud kogustele kauba tellimisel arvesse võtta ka tuleviku sündmuseid, alustades iga kaupluse teeninduspiirkonnas toimuvatest suursündmustest ning lõpetades kasvõi ilmastikuolude muutusteni välja.
Coop Eesti Keskühistu juhi Alo Ivaski sõnul mõjutab kaupluste külastatavust ning klientide ostueelistusi palju erinevaid kriteeriume. „Näiteks ajalooliselt võib suvi olla jäätise müügi kõrghooaeg, aga kui õues on ikkagi jahe ilm, siis mõjutab see ka jäätise müüki. Meie uus tellimissüsteem arvestab kõige muu kõrval aga näiteks ka ilmaennustusega ning muudab kaupluste tellimust vastavalt sellele,“ tõi Ivask näite uue lahenduse mõjust. Niisamuti arvestab Relex erinevaid suursündmusi, mille külastajad suure tõenäosusega astuvad läbi ka kohalikust kauplusest, mis omakorda tähendab kauplusele ka keskmisest suuremat läbimüüki ja vajadust teatud kaupu tavapärasest rohkem tellida.
Uus lahendus on esimestes Coopi kauplustes osaliselt juba kasutusele võetud ning ka esimesed tulemused näha. „Tellitud kauba hulk on olnud täpsem, tagastuste ehk müümata jäänud kauba hulk vähenenud ning samas on tagatud kauba piisav varu kaupluse riiulitel,“ ütles Ivask. „See tähendab, et kliendi jaoks on kaup paremini kättesaadav, kaupluse jaoks on töö efektiivsem ning vähem toitu läheb raisku,“ tõi Ivask välja positiivseid külgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele