2019. aastal käis Hesburgeri restoranides Baltikumis kokku 25,6 miljonit klienti, kasvatades müügi 89 miljoni euroni. Enim kasvas müük Eestis (14%), järgnesid Leedu (12%) ja Läti (11%).
Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 89 miljoni euroni, millest Eesti moodustab 28 miljonit, Läti 29 miljonit ja Leedu 31 miljonit eurot. Baltikumi müügikasv on võrrelduna möödunud aastaga 12,5% .
Käesoleval aastal keskendub ettevõte restoranide digitaliseerimisse ja renoveerimisse, avades Eestis sel sügisel ka ühe uue restorani Narvas.
Aktiivne teenindus toimub ka Hesburgeri mobiilirakenduse kaudu, mille on alla laadinud juba üle 100 000 inimese.
Hesburgeril on Eestis 48 restorani, Baltikumis tervikuna 154, töötajaid 1800.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.