Eesti esimese jaeketina hakkas Selver oma klientidele näitama e-poest tehtud tellimuse teekonda reaalajas. Infot näidatakse kaardirakendusel, millel näeb kulleri teekonda kliendi koduukseni.
„E-Selver on Eesti kasutajasõbralikumaks e-poeks valitud mitmel varasemal aastal. Oleme selleks hoolikalt kuulanud, mida kliendid meie e-poelt ootavad. Üks oodatumaid lahendusi on olnud näha tellimuse saabumist reaalajas. Nüüd saame öelda, et selline lahendus on olemas. Klientidele annab see võimaluse seni tellimuse ootamisele kulunud väärtuslikku aega mõistlikumalt kasutada,“ ütles Selveri juht Kristi Lomp.
Tellimuse teekonda saab jälgima asuda hetkest, mil kliendi tellitud kaup on kokku pandud, bussi tõstetud ning asunud komplekteerimiskeskusest kliendi poole teele.
Kliendi meiliaadressile tulnud lingil klikkides avaneb kaardirakendus, millelt näeb e-Selveri bussi ikooni kaardil. Bussi asukoht kaardil tähistab bussi asukohta reaalajas. Link saadetakse nii tellimuse kinnitusega kui arve-saatelehega.
Kaardil kuvatakse muuhulgas ka see, mitu tellimust enne jälgitava tellimuse lõpliku täitmiseni on kulleril jäänud veel kätte toimetada. Kaart uueneb iga 20 sekundi järel.
Eestis kõige kasutajasõbralikumaks valitud e-Selver on kättesaadav ligi 800 000 Eesti inimesele. E-Selver on Eesti suurima teeninduspiirkonna ja rikkalikema valikuga e-toidupood.
E-Selveri kullerid toovad tellimusi koju kätte Tallinnas ja enamikul Harjumaal, Raplas ja poolel Raplamaal, Pärnus ja Pärnu ümbruses, Tartus ja Tartu lähivaldades. Tellimusi väljastatakse ka 13 Selveri kaupluse infoletist, millest uusimad on Kadaka Selveri väljastuspunkt Tallinnas ja Anne Selveri väljastuspunkt Tartus (avatakse 1. märtsil).
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.