Aprilli alguses alustab Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juhina tööd Kristjan Maaroos, kes varasemalt on töötanud kaubanduskinnisvara konsultandina.
- Foto: Õhtuleht Martin Ahven
„Kaubandus on viimase 15 aasta jooksul väga palju muutunud – kui veel kümme aastat tagasi oli e-kaubanduse mõju keskustele pigem teoreetiline konstruktsioon, siis tänaseks on sellest saanud reaalsus ja kõik keskused tegelevad enda e-kindlaks muutmisega,“ ütles Kristjan Maaroos, kelle sõnul tähendab see eelkõige toitlustuse ja meelelahutuse valiku laiendamist keskustes, aga järjest enam ka kõiki teisi valdkondi, mida inimene ainult interneti vahendusel tarbida ei saa, näiteks tervishoid, sportimine ja haridus. Maaroos usub, et tuleviku kaubanduskeskus võiks olla mitmekülgne ja turvaline minilinn, mis pakub inimestele ka kogukonnatunnet.
Üheks oluliseks eesmärgiks uues ametis peab Maaroos Rocca al Mare ja Kristiine keskuste turuliidrite positsiooni hoidmist ning kindlustamist tänases muutuvas turuolukorras ja tihedas konkurentsis. Kuna Kristiine keskus on värskelt läbinud põhjaliku uuenduskuuri, soovib Maaroos seista hea selle eest, et keskuse üürnikud ja kliendid saaksid uuenduste mõjust maksimaalset kasu. Rocca al Mare keskust ootavad Maaroosi sõnul aga põnevamad ajad alles ees, kuna Citycon keskendub nüüd eeskätt Rocca al Mare uuendamisele.
„Täpseid plaane ei saa enne lõplike otsuste tegemist veel avada, aga võin öelda, et arenduse esimeses etapis planeerime toitlustuse ja meelelahutuse valiku suurendamist ning keskuse visuaalset uuendamist. Arenduse hilisemas etapis on plaanis laiendusega lisada keskusele ka büroo- ja elukondlik funktsioon,“ kommenteeris Maaroos lähituleviku plaane. Ta lisas, et kaubanduskeskuse edu ei olene siiski ainult ehitustest ja investeeritud miljonitest, vaid külastuskogemuse muudavad meeldivaks mitmed väikesed detailid ning suur osa Maaroosi tööst saabki olema nende nüanssidega tegelemine.
”Mul on väga hea meel, et Cityconiga on liitunud oma ala tipptegija. Konkurents Tallinna kaubanduskeskuste turul on endiselt tihe ja vajame oma meeskonda pikaajalist kogemust ja valdkonna head tundmist. Olen kindel, et Kristjani lisandumine meeskonda aitab meil eesmärke veelgi paremini saavutada,” kommenteeris Cityconi kommertsdirektor Helen Metsvaht.
Viimased 14 aastat on Maaroos töötanud sõltumatu kaubanduskinnisvara konsultandina ja osalenud Eesti kaubanduskeskuste mitmetes suurtes arendustes, sealhulgas ka Rocca al Mare laiendamise ja renoveerimise projektis aastatel 2006–2009 ja Kristiine keskuse renoveerimise projektis aastatel 2017–2019. Varasemalt on Maaroos töötanud Eesti Tarbijate Keskühistu turundusdirektorina ja Venemaal asuvate Okey hüpermarketite turundusdirektorina.
Linda Eichleril oli viimane tööpäev Cityconi ridades Kristiine ja Rocca al Mare keskuse juhina 3. märtsil. Ta otsustas edasi liikuda kinnisvaraettevõttesse Kaamos.
Linda Eichler asus Cityconis tööle 2018. aastal kommunikatsiooni- ja turundusjuhina ning 2019. aasta aprillist sai tema Rocca al Mare ja Kristiine keskuste juht. Varasemalt on ta töötanud investeeringute juhtimisega tegelevas ettevõttes Brave Capital.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
2
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele