Vaatamata Tallinna Kaubamaja Grupi e-kanalite müügimahtude märkimisväärsele kasvule jäävad kontserni müügitulud lähikuudel alla 2019. aasta numbritele, teatas ettevõte börsile.

- Eriolukorra piirangud survestavad Tallinna Kaubamaja Grupi kontserniülest kasumit.
- Foto: Liis Treimann
Negatiivne mõju on väiksem supermarketite segmendis, kus toidu- ja esmatarbekauplused on avatud. Müügitulude suuremat kahanemist on oodata jalatsite, kaubamajade ja autode segmendis, teatas börsifirma.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.