• 17.04.20, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja e-kanalid ei korva ülejäänud kahju

Vaatamata Tallinna Kaubamaja Grupi e-kanalite müügimahtude märkimisväärsele kasvule jäävad kontserni müügitulud lähikuudel alla 2019. aasta numbritele, teatas ettevõte börsile.
Eriolukorra piirangud survestavad Tallinna Kaubamaja Grupi kontserniülest kasumit.
  • Eriolukorra piirangud survestavad Tallinna Kaubamaja Grupi kontserniülest kasumit.
  • Foto: Liis Treimann
Negatiivne mõju on väiksem supermarketite segmendis, kus toidu- ja esmatarbekauplused on avatud. Müügitulude suuremat kahanemist on oodata jalatsite, kaubamajade ja autode segmendis, teatas börsifirma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele