Tallinna Kaubamaja e-kanalid ei korva ülejäänud kahju
Vaatamata Tallinna Kaubamaja Grupi e-kanalite müügimahtude märkimisväärsele kasvule jäävad kontserni müügitulud lähikuudel alla 2019. aasta numbritele, teatas ettevõte börsile.
Eriolukorra piirangud survestavad Tallinna Kaubamaja Grupi kontserniülest kasumit.
Foto: Liis Treimann
Negatiivne mõju on väiksem supermarketite segmendis, kus toidu- ja esmatarbekauplused on avatud. Müügitulude suuremat kahanemist on oodata jalatsite, kaubamajade ja autode segmendis, teatas börsifirma.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.