Apollo Groupi 2018-2019. aasta müügitulu oli 53,09 miljonit eurot, kasvades võrreldes eelmise majandusaastaga 4,3 korda, selgus Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandest. 2017. aasta müügitulu oli 12,35 miljonit eurot.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.